انتخاباتی مهمتر از از انتخابات سال های دفاع مقدس

پیام تشکر مقام معظم رهبری از آحاد مردم در پی شرکت گسترده در انتخابات

ملت عزیز و سرافراز!
حضور دیروز شما در پای صندوق های رأی، به معنای حقیقی یک حماسه  اسلامی و ملی بود ، پس از دو ماه جنگ روانی دشمن که هدفی جز نومید کردن ملت ایران و بی رنگ کردن انتخابات نداشت، شما یکبار دیگر آگاهی و موقع شناسی خود را در محک آزمایش جهانیان نهادید و عظمت این ملت مومن و انقلابی را به رخ دشمنان خود کشیدید.
 
مستکبران مداخله جو به خیال باطل خود می خواستند جمهوری اسلامی را از پشتوانه مردمی خود جدا قلمداد کنند، و شما خط بطلان بر این پندار واهی کشیدید. در این دو ماه همهی نیروی دشمن مصروف این طرح خباثت آمیز شد و شما به حول و قوای الهی با متانت و هوشمندی آن را نقش بر آب کردید.
 
انتخابات اول اسفند در زیر بمباران تبلیغاتی دشمنان، اهمیتی فراتر از انتخابات سال های دفاع مقدس در زیر بمباران شهرها دارد.
 
اینجانب جبهه خضوع به درگاه الهی می سایم و امداد الهی به این کشور و این ملت را در این تجربهی فراموش نشدنی با همه ی وجود سپاس می گویم و بار دیگر عظمت شما ملت رشید و مومن را با همه ی دل و جان تکریم می کنم.
 
انتخابات دیروز در محیطی کاملا آزاد و به شیوه ی کاملا سالم و قانونی انجام گرفت و نتیجه ی آن هرچه باشد در نهایت اعتبار است و قضاوت آمریکایی های مستکبر و یاوہ گو در باب این انتخابات از نظر مردم و مسؤولان کشورمان پشیزی ارزش ندارد.
 
لازم میدانم از همه دست اندرکاران اجراء و نظارت و متصدیان نظم و امنیت و نیز از رسانه ها بویژه رسانه ملی تشکر کنم.
 
توصیه اینجانب به مسؤولان، او پاسداری از رای مردم و رعایت امانت کامل و ثانیة قدردانی از این ملت وفادار و عزیز است، توصیه اینجانب به کسانی که با رای مردم، مجلس هفتم را تشکیل خواهند داد به کارگیری همه ی ظرفیت علمی و اجتماعی و سیاسی و همه کارآمدی خود برای این ملت و خدمت رسانی به آن ها و استحکام بخشیدن به بنای رفیع و پرشکوه نظام اسلامی است، آنان فقط وامدار ملتند و وظیفه دینی و انقلابی آنان کمر خدمت بستن برای ملت است.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- پیام به مناسبت انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی 1382/12/2
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، صص 109-108
نسخه چاپی