مستند دست های نفتی - روایتی از ترور شهید علی حسن پور

مستند دست های نفتی - روایتی از ترور شهید علی حسن پور
در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، گروه‌های مختلفی خواه سهم خود بودند غافل از اینکه ملت ایران فارغ از هرگونه سیاست جناحی، و تنها برای پیاده‌سازی احکام دین و به رهبری مرجع تقلیدی برخاسته از حوزه‌های علمیه قیام کرده بودند و انقلاب ایران، از جنس دیگر تغییرات حکومتی در کشورهای مختلف نبود که هر گروه خواستار سهم خود از قدرت باشد.
در آن سال‌ها منافقین که ابتدا نام مجاهدین خلق را یدک می‌کشیدند و هنوز بر این هدف پافشاری می کردند به دنبال سهم خواهی و سپس براندازی نظام نوپای اسلامی تلاش فراوانی می کردند و در این راه به دلیل نداشتن پایگاه مردمی، دست به ترورهای کور می زدند و پس از چندی مردم بی دفاع را هم هدف قرار می دادند؛ بیش از ۱۷ هزار شهید ترور، حاصل عملکرد منافقانه سران این سازمان شیطانی و فریب خوردگان آن است.
مستند «دست های نفتی» روایت به شهادت رساندن علی حسن پور معروف به علی نفتی توسط منافقین در استان یزد است. علی حسن‌پور از همراهان آیت الله صدوقی از معتمدین استان بود. این روایت از جانب همسر و فرزندان شهید و همچنین همشهری های او بازگو می شود؛ در انتها به بخشیده نشدن فرد عامل ترور توسط خانواده شهید پرداخته می‌شود.
با تشکر از مبین مدیا -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.