حسن دانش - تلاوت سوره های مبارکه توبه آیات 20-22 و نصر

حسن دانش - تلاوت سوره های مبارکه توبه آیات 20-22 و نصر
حضور زنده‌یاد حسن دانش در منزل یک شهید

زنده یاد حسن دانش درست سه ماه پیش از شهادت‌ در فاجعه منا با حضور در منزل شهید اکبر قاسمی به مقام شامخ این شهید عزیز ادای احترام کرد.
شهید حسن دانش قاری بین‌المللی قرآن کریم و نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کشور‌های تونس و ایران است که در جریان فاجعه منا به فیض شهادت نائل گردید.
این قاری فقید چندی‌ پیش با دعوت اهالی قرآن در یکی از دیدار‌های هفتگی جامعه قرآنی با خانواده‌های معظم شهدای قرآنی تهران بزرگ حضور یافت و به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.
دیدار با خانواده شهید اکبر قاسمی مقصد اهالی قرآن در تاریخ 3 تیر‌ماه 1394 بود که زنده‌یاد حسن دانش هم در این دیدار حضور پیدا کرد.
دانش در ابتدای این دیدار طی سخنانی کوتاه ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در منزل شهید گفت: حضور در این دیدار از الطاف خداوند به من است. تا چند ساعت پیش من هیچ اطلاعی از این دیدار نداشتم و حضور ناگهانی در این مجلس را دعوت خود شهید می‌دانم و خداوند را بابت این توفیق شاکرم.
وی دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برکت خون شهدا دانست و گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است، آنها از جان خود گذشتند و به انقلاب عزت و عظمت دادند و امروز ایران اسلامی به‌عنوان مؤثرترین کشور در بین کشورهای اسلامی مطرح است.
این قاری فقید در ادامه به تلاوت آیات 20 تا 22 سوره مبارکه توبه و سوره مبارکه نصر پرداخت و ثواب آن را به روح بلند شهید اکبر قاسمی تقدیم کرد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.