استاد رحیم پور ازغدی - آدم های آمریکا در پشت جبهه انقلاب (1) - (تصویری)

استاد رحیم پور ازغدی - آدم های آمریکا در پشت جبهه انقلاب (1) - (تصویری)
دانلود سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی - سلسله مباحث مکتب امام و خطر تحریف - قسمت سوم - نماز جمعه تهران - ۰۸ آبان ۹۴ - آدم های آمریکا در پشت جبهه انقلاب - بازخوانی پروژه نفوذ در اسناد لانه جاسوسی - 1394/8/8

نماینده سیا درتهران گفت هدفم تشکیل ائتلافیست که درآن لیبرال، آخوند سازشکار و چپ‌هایی باشند که دنبال رابطه با آمریکا هستند. بعضی‌ها که ما یقین داریم در داخل حکومت جمهوری اسلامی هستند، همین الآن با سرویس‌های جاسوسی سیای آمریکا، لندن و صهیونیست‌ها کار می‌کنند.

استاد حسن رحیم پور ازغدی، نمازجمعه تهران، ۰۸ آبان ۹۴

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی، در سلسله مباحثی پیرامون «مکتب امام و خطر تحریف» که در قالب سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه تهران برگزار خواهد شد، به بررسی عناصر اصلی مکتب معرفتی، اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، حقوقی و فرهنگی امام (ره) خواهد پرداخت.

استاد رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، گفت: نماینده سیا در تهران سال ۵٨ گفت که هدفم تشکیل ائتلافیست که در آن لیبرال، آخوند سازشکار، نظامی سابق و چپ‌هایی باشند که دنبال رابطه با‌ آمریکا هستند، من برای زمانی هستم که وقت حضور خیابانی باشد.
وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند رابطه با آمریکا را جا بیندازند و می‌گویند “مگر شما از خودتان شک دارید که گفت‌وگو نمی‌کنید؟” هدف آمریکا این است که از رابطه مخفی به رابطه علنی با مسئولین ایرانی برسند.
استاد حسن رحیم پور؛ استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از اینکه متاسفانه دستگاه‌های تبلیغاتی ما اکنون به یک بروکراسی تبدیل شدند و تولید فکر آنها برای گسترش انقلاب به صفر رسیده و آنها شبیه دیپلمات‌های غیر انقلابی شده‌اند، گفت: آنها آدم‌های خوب و بسیار ضعیفی هستند که هنوز نتوانستند اسناد لانه جاسوسی را برای نخبگان و مردم غرب منتشر کنند. این اسناد حتی در کشور ما هم ️ بایکوت شده است، باید این اسناد مطالعه شود تا بفهیم امروز آمریکا چگونه دنبال نفوذ در کشور است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.