در همین نزدیکی - قیمت جدایی بلبا از فرزندانش چقدر است؟

در همین نزدیکی - قیمت جدایی بلبا از فرزندانش چقدر است؟
دانلود مجموعته مستند "در همین نزدیکی"
ورق زدن زندگی محمد بلباسی کار سختی است. او کمتر از ۴۰ سال در این دنیا بود اما به قول دوستانش انگار ۴۰۰ سال در این دنیا زندگی کرد، چه در نوجوانی و رفتن به مناطق عملیاتی جنوب و چه بعد از آن که بیشتر وقتش را صرف خدمت به شهدا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد و دوستانش در روزهای آتش بس مورد حجمه شدید تروریست های تکفیری قرار گرفت اما جانانه دفاع کرد. محمد در روز عید مبعث امسال به شهادت می رسد و پیکرش مثل بقیه همرزمانش در خان طومان جا ماند.
ورق زدن زندگی محمد بلباسی کار سختی است. او کمتر از 40 سال در این دنیا بود اما به قول دوستانش انگار 400 سال در این دنیا زندگی کرد،
نوروز 95 برای محمد بلباسی با سال های قبل فرق داشت او خود را از همیشه نزدیکتر به آرزوی همیشگی اش می دید، اگرچه چند ماه تا به دنیا آمدن فرزند چهارمش نمانده بود او راه دیگری را انتخاب کرد. مسیری که باید از همه شیرینی های دنیا دل می کند واو این را پذیرفته بود.
همسر شهید می گوید: از ایشان درباره سفر به سوریه پرسیدم گفتند دیگر از کسی نمی خواهم من از شهدا خواسته ام و اولین بار بود که این حرف را از زبان ایشان شنیدم هیچ وقت ایشان نمی گفت از امام خواستم و ازشهدا خواستم و وقتی آن شب به خانه رسیدیم یکی از دوستان زنگ زدند و گفتند امشب اعضام است ومی توانید بیایید. انگار مقدر شده بود خان طوان نقطه پرواز بلبا باشد. محمد و دوستانش در روزهای آتش بس مورد حجمه حمله شدید تروریست های تکفیری قرار گرفت اما جانانه دفاع کرد.
محمد در روز عید مبعث امسال به شهادت می رسد و پیکرش مثل بقیه همرزمانش در خان طومان جا ماند. مادر به یاد محمد هر هفته به سر مزار شهدای قائم شهر می رود مخصوصا شهدای گمنام.
محمد بلباسی حالا شهید شده است و حضور فیزیکی اش د یگر در بین ما و فرزندان و خانواده اش نیست فقط می توان گفت این لحظات چند و چه کسی می تواند روی آن قیمت بگذارد و چه کسی می تواند قیمت آن را بپردازد؟
-
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.