مستند «کینه تکفیر» - ریشه یابی بحران سوریه

مستند «کینه تکفیر» - ریشه یابی بحران سوریه
دانلود مستند کینه تکفیر
مستند «کینه تکفیر» با پخش از شبکه مستند سیما، دلایل بحران در سوریه را پس از مرگ حافظ اسد تاکنون بررسی می کند.
طاهر ده پهلوان تهیه کننده «کینه تکفیر» در گفتگو با روابط عمومی شبکه مستند، درباره این مستند توضیح داد: این مستند گزارشی، به وقایعی که قبل از به وقوع پیوستن تحولات در سوریه رخ داده اند می پردازد و ریشه های به وجود آمدن بحران را بعد از مرگ حافظ اسد و روی کار آمدن بشار اسد بررسی می کند.
وی افزود: در این اثر به مشکلاتی که پس از ترور رفیق حریری در لبنان به وجود آمده و اتهاماتی که کشورهای اروپایی و امریکایی به بشار اسد پیرامون این موضوع وارد کردند، پرداختیم. به نوعی کوشیدیم ریشه های بحران سوریه را مرور کنیم.
این مستندساز تأکید کرد: ما در این مستند با کارشناسان مسائل سیاسی گفتگو کرده ایم تا به موضوع آغاز و ریشه های درگیری، معرفی تراکم و جمعیت تروریست هایی که در سوریه هستند و راهبرد برون رفت از بحران سوریه بپردازیم. ضمن این گفتگوها، از تصاویر آرشیوی نیز استفاده کرده ایم.
ده پهلوان تصریح کرد: طبق آنچه که ما تاکنون رصد کرده ایم، رسانه ها در بیان تحولات سوریه، بیشتر به درگیری ها اشاره می کنند اما هیچگاه اشاره ای به ریشه های این بحران نبوده است.
وی در پایان این مستند را تولید مرکز مدافعان حقوق بشر معرفی و دلیل نامگذاری آن را اشاره به کینه ای کرد که تفکیری ها نسبت به خط مقاومت سوریه و اقدامات بشاراسد دارند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.