مستند بحرین آن روی سکه انقلاب

مستند بحرین آن روی سکه انقلاب
مستند بحرین آن روی سکه انقلاب

بحرین آن روی سکه انقلاب در مورد مبارزات مردم این کشور علیه حکومت آل خلیفه است منتها نه در مورد همه انقلابیون بلکه زنان، زنانی که نقش مهمی در این مبارزات دارند.
بیشتر مردم بحرین را شیعیان تشکیل می دهند ولی اقلیتی حاکم که سال هاست به سرکوب شیعیان می پردازند و با استفاده از پشتیبانی آل سعود و همچنین کشورهای غربی، به حاکمیت ظالمانه خود ادامه می دهند بر آنها مسلط شده اند.
طی سال های اخیر مبارزات مردمی علیه حکومت آل خلیفه در بحرین وارد فاز جدیدی شده و بحرینی ها دریافته اند می توان با اتکا به نیروی مقاومت، در مقابل هر قدرتی ایستادگی کرد؛ در این میان زنان شیعه بحرینی نیز همگام با مردان در مبارزات حضور دارند، دستگیر می شوند و به زندان می روند و برخی نیز به خیل عظیم شهدا پیوسته اند.
در این فیلم مستند دکتر نادا دهایف زندانی سیاسی و رییس سازمان توانبخشی و ضد شکنجه بحرین، با زندانیان سیاسی زن به گفت و گو می نشیند.
این زنان چگونگی بازداشت، نحوه شکنجه در زندان ‌های بحرین، تجربه شخصی خود، رنجها و عذاب‌ هایی را که در راه انقلاب کشیده‌ اند، نقطه نظراتشان در مورد انقلاب بحرین و نهضت مقاومت صحبت می کنند.
همچنین فعالیت ‌های سیاسی این زنان پیش از دستگیری و همچنین صحنه ‌های مربوط به انقلاب بحرین و تظاهرات مختلف در این کشور به نمایش در می ‌آید. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.