ماجراهای حاکم و حاتم - کلام نابجا

ماجراهای حاکم و حاتم - کلام نابجا
مجموعه انیمیشن حاکم و حاتم

مجموعه انیمیشن ماجراهای «حاکم و حاتم» به شیوه سه بعدی برای گروه سنی کودک تولید شده است. در خلاصه داستان «حاکم و حاتم» آمده: در بارگاه حکومتی، حاکم خواسته هایی را از مردم دارد که شخصیتی به نام "حاتم" که روحانی فرهیخته ای است شرایط را به نفع مردم تغییر می دهد، وزیر که منتظر موقعیت هایی برای از بین بردن محبوبیت حاتم است با اختلال در طرح و نقشه حاتم قصد شیرین کردن خود را نزد حاکم دارد.
سری اول انیمیشن «حاکم و حاتم» به تهیه کنندگی مرکز صبا در سال ۹۰ با تکنیک سه بعدی ساخته شده بود. موضوعات این برنامه حول محور عدالت خواهی و یاری رسانی به مستمندان است. مردان پاک نیت و حق جو در تاریخ مملکت ما بسیار وجود دارند که حاتم به عنوان نمونه ای از آنها در جهت یاری رساندن به مردم قدم برداشته و خود را فراموش کرده است؛ توجه به این بعد از فضایل شخصیتی از شاخص ترین ویژگی های این برنامه است.

عوامل:
نویسنده: صمد غلامزاده ، محمود امیری، فهیمه کیوان
کارگردان: صمد غلامزاده
صدابردار: نادر علیمردانی
آهنگساز: محمد حسینیان
استوری برد: صمد غلامزاده
سرپرست گروه سه بعدی: مهدی هدایتی
سرپرست گویندگان: شوکت حجت
فضاسازی و پس زمینه: مصطفی هدایتی
مجری طرح: زیبا کشوری
گرافیک رایانه ای: امیر غبارآستانه
گروه انیماتور: حسام نصرتی ، ایمان محمدامینی، مصطفی هدایتی
گویندگان: اکبر منانی ، بیژن علیمحمدی ، سعید شیخ زاده ، شوکت حجت ، اردشیر منظم

مجموعه انیمیشن «حاکم و حاتم دو» به تهیه کنندگی و کارگردانی صمد غلامزاده در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای با تکنیک ۳ بعدی به سفارش مرکز صبا تولید و در کنداکتور پخش شبکه ۲ قرار گرفت.
موضوعات انیمیشن «حاکم و حاتم دو» حول محور عدالت خواهی و کمک و یاری رسانی به مستمندان است. مردان پاک نیت و حق‌جو در تاریخ مملکت ما بسیار وجود دارند که حاتم به عنوان نمونه ای از آنها در جهت یاری رساندن به مردم قدم برداشته و خود را فراموش کرده اند.
صمد غلامزاده متولد شهر شیروان، فارغ التحصیل کارشناسی از دانشکده صدا و سیما در سال ۱۳۷۱ از ابتدا به انیمیشن علاقمند بوده و تا اکنون بیش از ۵ هزار دقیقه برنامه به صورت انیمیشن تولید کرده است که می توان به انیمیشن های «شجاع مرد کوچک»، «تپه عقابها»، «حکایات شیرین»، «قصه های ماندگار»، «زنگ تفریح»، «همسنگران»، «حاکم و حاتم یک و دو» و ... اشاره کرد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.