دانلود فیلم سینمائی کمی دورتر

دانلود فیلم سینمائی کمی دورتر
سینمایی"کمی دورتر"

خلاصه فیلم:
فرخ و منیر زوج سالخورده ای هستند که 30 سال است در ایستگاهی دور افتاده، سوزنبان قطار هستند. پیرزن (منیر) آرزوی زیارت حضرت معصومه را دارد، اما تا به حال نتوانسته است همسرش را تنها بگذارد، تا این که در شب تولد حضرت معصومه (س) خوابی می بیند که سر آغاز اشتیاق او برای زیارت حرم ایشان در قم است. به فکر تهیه تحفه ای برای حضرت است، اما هر چه فکر می کند کمتر پیدا می کند. منیر شبفته و واله رخت زیارت بر تن می کند و خود را به حرم می رساند....
نویسندگی این فیلم را علی طالب‌آبادی به عهده داشته که با نگاهی آزاد به داستانی از مهدی قزلی فیلم‌نامه را به رشته تحریر در آورده است.
فیلم "کمی دورتر" در نخستین دوره جشنواره سراسری میلاد سرخ که تیرماه 1390 در شهر اردبیل برگزار شد، موفق به کسب عنوان بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره شده بود.
کارگردان: مجید اسماعیلی
تهیه کننده: سید روح ا.. حجازی
بازیگران اصلی: حشمت الله قاسمی، محمد بزرگمهر،علیرضا وحیدی نیا
سال تولید: 1389
مدت (دقیقه): 90:00

مجید اسماعیلی کارگردان این تله فیلم درگفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در این فیلم تلویزیونی بازیگرانی چون ثریا قاسمی، مهدی فقیه و یوسف خداپرست به ایفای نقش می‌پردازند.
وی درمورد اینکه بیان داستان درفیلم‌ها و سریال‌های مذهبی شفا گرفتن و برطرف شدن حواحج از سوی ائمه خلاصه می‌شود ادامه داد: دراین فیلم تلویزیونی با توجه به مضمون فیلمنامه، شخصیت‌های داستان مستقیم برای برآورده شدن نیازهای دنیوی به سراغ ائمه (حضرت معصومه (س)) نمی‌روند زیرا درفیلمنامه این طرح تلویزیونی که دوشخصیتی داریم که به دور از زندگی اجتماعی با قلب و دلی صاف زندگی می‌کنند، و این خود باعث کشیده شدن ماجرا به حضرت معصومه (س) می‌شود.
وی اظهار داشت: فیلمنامه این اثر به قلم علی طالب آبادی نوشته شده که داستان زن و شوهری به نام های فرج و منیر را روایت می‌کند که در ایستگاه دور افتاده سوزن بانی خدمت می‌کنند.
یکی از روزهای ناگهان منیر خوابی می‌بیند که سرآغاز میل شدید او به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) می‌شود و چالشی که میان آنها درمی‌گیرد.
وی درمورد دیگر عوامل این تله فیلم گفت: سید روح اله حجازی مشاور کارگردان وتهیه کننده، حسین پرستار مجری طرح، هاشم مرادی مدیر تصویر برداری،مهدی سعدی تدوین، محمود سخاوت دوست موسیقی، علی سرآهنگ دستیار اول کارگردان،هادی نصیری طراحی صحنه، فریماه دولت آبادی طراح لباس این طرح تلویزیونی را برعهده دارد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.