دانلود انیمیشن زیبا و خاطره انگیز اسکروچ

دانلود انیمیشن زیبا و خاطره انگیز اسکروچ
انیمیشن زیبا و خاطره انگیز اسکروچ
(به زبان اصلی: A Mickey’s Christmas Carol)

خاطره انگیز ترین کارتونی که همه ی ما ایرانی ها در دوران کودکی از نوئل به یاد داریم، در این انیمیشن شخصیتهای محبوب والت دیزنی «میکی ماوس» و «مَک داک» در نقشهای جدیدی ظاهر می شدند.. در این داستان «مک داک» نقش «اسکروچ» خبیس وخسیس را داشت و «میکی ماوس» هم «باب کراچیت» کارمند بی نوای اوست که به خاطر انداختن چند تکه زغال بیشتر داخل بخاری برای فرار از سرمای زمستان تنبیه می شود! روح داستان هم همان «گوفی» است که در حقیقت شریک سابق «اسکروچ» بوده و او را به خاطر آزار «باب» سرزنش و تهدید می کند.
این انیمیشن جذاب، از داستان آوای کریمس (A Chrismas Carol) نوشته جارلز دیکنز، داستان سرای شهر انگلیسی اقتباس شده است. شرکت Buena Vista توزیع این کارتون را بر عهده داشته است که توسط Burry Mattinson ساخته شده است. این کارتون در سال 1983 ساخته شد و در سال 1984، نامزد دریافت بهترین انمیشن کوتاه اسکار شد و رقابت رو به انیمیشن Sundae in New York واگذار کرد. موزیک خاطره انگیز این کارتون توسط Irwin Kostal ساخته شد و فرایند رنگ پردازی توسط Technicolor انجام گرفت.
اسکروچ 26 دقیقه ای در واقع دومین حضور میکی ماوس پس از مجموعه The simple things بود که در سال 1953 توسط والت دیسنی به عنوان مجموعه کارتون های میکی ماوس ساخته شده بود و پس از این کارتون، The prince and the Pauper که در سال 1990 ساخته شد، حضور میکی ماوس و دانلد داک تکرار شد. شخصیت کارتونی میکی ماوس توسط والت دیسنی در سال 1928 میلادی یعنی قبل از جنگ جهانی ساخته شد و توسط والت دیسنی در کارتون های مختلف به کار گرفته شد. میکی ماوس، موش کوچکی است که شلوار کوتاه قرمز رنگ بر پا دارد با دستکش های سفید و کفش های بزرگ زرد رنگ.
میکی ماوس را از مشهورترین شخصیت های کارتونی در دنیا می دانند. اسکروچ در این کارتون به همراه گوفی، به دوران گذشته، حال و آینده سفر میکند تا وجدان خود را در این سه مرحله زمانی به بوته آزمایش و بررسی قرار دهد. در واقع سفر اسکروچ به سه زمان، فرصتی برای مرور رفتارهای او با اطرافیان بوده است. چه دختری که عاشقش شده است و چه خدمتکار بینوایی که مرتب او را اذیت کرده است. شاید کریسمس، فرصتی برای دگرگون شدن اسکروچ باشد. اسکروچی که همواره در این کارتون، پشت کوهی از سکه های طلایی قرار گرفته است و مشغول شمردن آن ها است. در حالی که به اطرافیان خود هیچ توجهی نمی کند.
گوفی، روح سرگردانی است که همواره در اتاق خواب آقای اسکروچ پرسه میزند و در واقع شریک سابق وی محسوب می شود و اسکروچ را مرتبا بخاطر تهدیدها و تنبیه های باب، مورد سرزنش قرار می دهد. این روایت جالب و شخصیت پردازی دوستانه در کنار گرافیک ساده، داستان روان و نوستالژیکی را برای ایرانیان رقم زده است که دیدن مجدد این کارتون را هم با انگیز می کند. اسکروچ سرگذشت یک اردک پیر را روایت میکند که بسیار طماع و پول پرست است و مال زیادی در طول عمر خود اندوخته است به کسی هم کمک نمی کند. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.