دانلود مستند شیخ صباح

دانلود مستند شیخ صباح
مستند «شیخ صباح» به موضوع مقاومت مردمی به ویژه اهل سنت در عراق علیه تکفیری ها و داعشی ها اختصاص دارد.
انقلاب اسلامی ایران از همان بدو پیروزی به دنبال صدور فرهنگ خود به دیگر نقاط دنیا بوده و هست چه اینکه تنها راه مقاومت در برابر استکبار و استبداد، چیزی جز فرهنگ مقاومت نخواهد بود.
امروز هم در عراق و دیگر کشورهایی که فتنه تکفیری ها، بلای جان مردم شده، این نیروی مقاومت ملت هاست که موجب از هم گسیختن این فتنه انگیزی و پیروزی نهایی حق علیه باطل شده و خواهد شد.
مستند «شیخ صباح» کاری از محسن اسلام زاده در مقام تهیه کننده و کاگردان، روایت دیگری است از این مقاومت و همدلی مردمی در برابر آتش فتنه گروه های تکفیری و داعشی؛ «شیخ صباح» رئیس عشیره شمّر از قبایل مشهور و بزرگ اهل سنت عراق است که در استان صلاح‌الدین قرار دارد.
این مستند درباره‌ رئیس عشیره شمِّر از قبایل مشهور و بزرگ اهل سنت عراق است و اسلام زاده سعی کرده است مقاومت شیخ صباح و نیروهای مردمی را در برابر تکفیری ها در قاب دوربین خود ثبت و ضبط کند.
در شرایطی که رسانه‌هایبیگانه همواره تلاش می کنند به جنگ شیعه و سنی در عراق و دیگر کشورها دامن بزنند، مستند «شیخ صباح» نشان می دهد اهل سنت در کنار شیعیان، در خط مقدم مبارزه با داعش و سایر تکفیری ها قرار دارند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.