مستندی جنجالی از جاسوسی دری اصفهانی که کریمی قدوسی در مجلس پخش کرد!

مستندی جنجالی از جاسوسی دری اصفهانی که کریمی قدوسی در مجلس پخش کرد!
دانلود مستند تورنتو 521 - مستندی جنجالی از جاسوسی دری اصفهانی که کریمی قدوسی در مجلس پخش

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 11 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی مستندی از عبدالرسول دری اصفهانی مسئول امور بانکی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ که به دلیل جاسوسی به پنج سال زندان محکوم شده است، پخش کرد.

کریمی قدوسی پس از پایان پخش این مستند در مجلس گفت: دو مستند از سوی سازمان اطلاعات سپاه تهیه شده که در کمیسیون امنیت ملی ارائه شد؛ بنده امروز اصل این مستند را به طور کامل در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم زیرا هیچ موضوع طبقه‌بندی شده‌ای ندارد به ویژه که امروز همه چیز روشن شده و مردم با دیدن این مستند به موضوعات واقف شده، از این رو از رسانه ملی می‌خواهم که یک بار برای شفاف سازی نسبت به آنچه که بر سر مردم در مورد برجام آمده در پخش مستند تصمیم لازم را بگیرد.

کرمی قدوسی ادامه داد: در دو مستند دیگر از آقای دری به عنوان یک وطن‌پرست یاد شده است، در آن اشاره شده که هر چه دستگاه قضا بگوید به آن اطاعت می‌کنیم که اکنون او در زندان بوده و محکوم شده البته با همه فشارهایی که دولت وارد کرده است.

نماینده مردم مشهد گفت: دری فقط یک مذاکره‌کننده یا مشاوره دهنده در بحث مسائل پولی و بانکی نبوده است، یکی از بخش‌های این مستند وی اعتراف می‌کند که در جلسات دوشنبه‌های ریاست جمهوری که جلسات راهبردی اقتصاد بوده شرکت داشته و در آن جلسه تمام اسرار اقتصادی ملت ایران روی میز بوده و به یک نسخه از آن اسناد را در قالب یک بسته اطلاعاتی در هتلی با حضور جک استراو نماینده آمریکا در دبی و یک افسر عالیرتبه MI6 لندن تحویل انگلیس و آمریکا داده است که پس از آن طی تماسی از وی تشکر شده به خاطر اطلاعات راهبردی که در اختیار آنها قرار داده شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: شورش‌هایی که امروز بر اثر ورشکستگی برخی موسسات مالی رخ داده از سوی دری دو سال قبل به آمریکا در قالب بسته اطلاعاتی داده شده است، متأسفانه دو سال قبل دری وضعیت امروز کشور را به آمریکا جهت داده است. در موسسه PWC لندن ساختار و هرم قدرت در جمهوری اسلامی را تحلیل کرده است، مسائلی از این دست که رهبری در چه موضعی قرار دارد، مشکلات مردم چیست و ... چه ربطی به مسائل پولی و مالی و همچنین مذاکرات دارد. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.