ماجرای حضور نیرو‌های سپاه در اغتشاشات فرانسه چیست؟ +فیلم

ماجرای حضور نیرو‌های سپاه در اغتشاشات فرانسه چیست؟ +فیلم
سکوت برخی فعالان مجازی که همیشه پای ثابت حمله رسانه‌ای به پلیس ایران بودند اکنون مقابل خشونت ماموران فرانسوی سکوت کرده اند.
فرانسه روزهای پرآشوبی را می‌گذراند. مردم فرانسه در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی رئیس‌جمهور و افزایش قیمت سوخت به خیابان‌ها ریخته‌اند و پلیس فرانسه در حال برخورد شدید با معترضان است. ماکرون اما در پیامی از شیوه برخورد پلیس با معترضان تشکر کرده است و همین توئیت او، آتش را شعله‌ورتر کرده است.
نکته جالب در این میان، عدم توجه جدی رسانه‌های خبری به این آشوب‌هاست. ۲ کشته و ۷۵۰ زخمی این تظاهرات، جایی در بخش‌های مهم خبری رسانه‌های بین‌المللی ندارند. در ایران نیز، فعالان شبکه‌های اجتماعی و سلبریتی‌هایی که در هر نوع آشوبی، همواره پای ثابت حمله رسانه‌ای به پلیس ایران بودند و حتی از اشرار مسلح نیز حمایت می‌کردند، به طور کامل سکوت کرده و هیچ عکس‌العملی نسبت به این حجم از خشونت‌های پلیس فرانسه نداشته‌اند. همین مساله، واکنش بسیاری از کاربران ایرانی را به همراه داشته است.در این بین یکی از کاربران با نگاهی طنز به حضور نیروهای سپاه در این اغتشاشات اشاره کرد که در ویدئوی زیر نگاهی به این موضوع و همچنین واکنش دیگر کاربران خواهیم داشت. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.