ایران و کرواسی برای سرمایه‌گذاری به توافق رسیدند

ایران و کرواسی برای سرمایه‌گذاری به توافق رسیدند
سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به کرواسی با امضای موافقت نامه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و توافق درباره ادامه همکاری ها پایان یافت.

دارکو هوروات وزیر اقتصاد کرواسی در پایان دیدار با همتای ایرانی خود در زاگرب ، با مهم توصیف کردن سفر وزیر اقتصاد ایران آن را در توسعه مناسبات اقتصادی دو کشور مهم دانست و افزود: کرواسی از ظرفیت های وسیعی برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولیدات صنعتی و کشاورزی برخوردار است.
دارکو هوروات افزود: حجم مبادلات اقتصادی بین دو کشور در سال 2018 میلادی 20 درصد بیشتر ازگذشته بوده است و امیدواریم حجم مناسبات تجاری و اقتصادی دو کشور در سال 2019 گسترش یابد.
وزیر اقتصاد کشورمان نیز گفت: هدف از سفر به کرواسی در وهله نخست امضای موافقتنامه برای سرمایه گذاری مشترک بین بخش خصوصی، افزایش حمایت ها و مشوق های دولتی برای این هدف است .
دژپسند به دیدار های خود با مقامات بلندپایه کرواسی از جمله نخست وزیر، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی این کشور اشاره کرد و گفت: انتظار ما این است که روابط اقتصادی دو کشور حداقل به دو برابر افزایش یابد و این انتظار مورد تایید مقامات کرواسی نیزقرار گرفت.
دژپسند در پایان مذاکره با همتای کروات خود از توافق برای افزایش مناسبات تجاری و اقتصادی تهران - زاگرب خبرداد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.