افزایش توانمندی نیرو‌های مقاومت در غزه

افزایش توانمندی نیرو‌های مقاومت در غزه
غزه؛ دوران شکست ها به پایان رسیده و دوران پیروزی ها فرا رسیده است.. این سخنان را سید مقاومت در لبنان، سید حسن نصرالله به زبان آورد. امروز این سخنان در نوار غزه به واقعیت تبدیل می شود.. رژیم صهیونیستی که ابتکار عمل را در میدان جنگ در دست داشت، اما در برابر نیروهای مقاومت و به ویژه مقاومت فلسطینی ناتوان است. فلسطینیان ابزارهای جدیدی برای مقابله با اشغالگران ساختند و سرعت وادار کردن صهیونیست ها برای پذیرش خواسته هایشان و پذیرش شروط مقاومت را بیشتر کرده است. آمارهای اولیه مقاومت و آنچه که اشغالگران به آن اذعان کردند، نشان می دهد که بیش از 500 فروند موشک به اهداف داخل سرزمین های اشغالی اصابت کرده است و برد موشکها در آغاز 40 کیلومتر و تا بیش از 60 کیلومتر رسید.
مقاومت تاکید کرده است: اگر اشغالگران گستاخی کنند، برد موشکهای خود را به 80 تا 100 و حتی تا 120 کیلومتر افزایش خواهند داد. این آمارها برای اشغالگران بسیار غافگیر کننده است.
هدف قرار دادن اهداف نظامی در داخل رژیم صهیونیستی با دقت بالا ، آنها را در برابر توان نظامی مقاومت به شدت آسیب پذیر کرده است. این درحالی است که جنگنده های اشغالگران فقط توانستند غیرنظامیان را هدف قرار دهند تا مقاومت فلسطینیان را بکشنند که در آن هم مانند همیشه با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.