با حضور امریکا، تولید مواد مخدر در افغانستان افزایش یافته است

با حضور امریکا، تولید مواد مخدر در افغانستان افزایش یافته است
سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی میلک سیستان نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای پبروزی انقلاب تا کنون چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی میزان کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی افزایش چشمگیری یافته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروهای پلیس با فداکاری و ایثار در عرصه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند، گفت: امیدواریم سازمان های بین المللی نیز در این عرصه برای مبارزه با سوداگران مرگ حمایت کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امیدواریم سازمان های بین المللی کاری کنند تا بتوانیم با این موضوع به صورت ریشه ای برخورد کرده و مشکل را کاملا برطرف کنیم.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با موادمخدر با تمام توان خود تلاش می کند تا جوانان ما به این معضل آلوده نشوند.

وی افزود: در این منطقه همکاران ما با عنایت الهی و همت استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان و مرزداران تلاش می کنند با استفاده از تجهیزات به روز، امنیت منطقه را ارتقاء دهند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امیدواریم با بروز رسانی و تجهیز امکانات بتوانیم روز به روز در راه مبارزه با مواد مخدر موفق تر عمل کرده و امنیت را ارتقاء دهیم. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.