یأس دشمنان از دیکته خواسته هایشان به محور مقاومت

یأس دشمنان از دیکته خواسته هایشان به محور مقاومت
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب در سخنان ویژه احیای شب قدر که به صورت ویدئو کنفرانس از تلویزیون و در مساجد و حسینه ها پخش می شد، از روزه داران و شب زنده داران و مومنان خواست تا در این شب عزیز و بزرگ به طور ویژه برای سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کنند.

سید مقاومت در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به اینکه چند روز دیگر عمر رهبری امت توسط امام خامنه ای سی ساله می شود، افزود: البته دعا برای محافظت از همه مراجع بزرگوار تقلید، اما چرا دعا برای رهبر معظم انقلاب، چون باید بگوییم، ای خواهران و برادران، در 30 سال گذشته و به خصوص در این چند سال اخیر که دشواری ها، سختی و فتنه ها بیشتر شده است، کسی که پرچم بزرگ اسلام، مقاومت، جهاد و وحدت اسلامی را برافراشته است و سرسختانه از وحدت میان مسلمین و از مردم و مظلومان و مستضعفان محافظت کرده، و کسی که جبهه مقاومت را فرماندهی کرده، و کسی که با شجاعت و صلابت در برابر نیروهای استکباری، قلدری ها، تهدیدها و همه وحشت آفرینی هایی که در جهان می بینیم، ایستاده است، امام خامنه ای است.
دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: شما می بینید که در دنیای امروز با یک بیانیه، در آن سوی جهان یک دولت و کشور سقوط کرد، با یک تماس تلفنی از آن سو، مقادیر زیادی از پول است که پرداخت می شود، با یک تهدید است که بسیاری از حاکمیت، کرامت، آزادی و حقوق خود تنازل می کنند. اما در این میان، یک رهبر با صلابت و شجاعت می ایستد، صلابت و شجاعتی که از اجداد پاکش یعنی حضرت رسول الله و امیرالمومنین علی علیهما السلام به ارث برده است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.