آمریکا به فشارهای خود بر ایران ادامه خواهد داد

آمریکا به فشارهای خود بر ایران ادامه خواهد داد
به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: آمریکا به فشارهای خود بر ایران ادامه خواهد داد تا این کشور از برنامه خود برای دستیابی به سلاح هسته ای دست بکشد.

جان بولتون که در نشست «مسیحیان متحد برای اسرائیل» سخنرانی می کرد گفت: ما به دیوان بین المللی کیفری اجازه نمی دهیم که سیاست خارجی ما را به ما دیکته کند یا به ما بگوید که به همپیمانان مان و در رأس آنها اسرائیل ضرر برسانیم.
وی افزود: ما دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن را تعطیل کردیم و به پشتیبانی مالی از آنروا پایان بخشیدیم. همچنین حمایت های مالی خود را از تشکیلات خودگردان فلسطین قطع کردیم.
بولتون ادامه داد: دیگر هرگز دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین را در واشنگتن بازگشایی نخواهیم کرد مگر آنکه به مذاکرات بازگردند. همچنین به هیچ وجه حمایت از آنروا را از سر نخواهیم گرفت مگر آنکه دست از پشتیبانی مالی از افراط گرایی بکشند. ما حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین را از سر نخواهیم گرفت مگر آنکه به پشتیبانی مالی از تروریسمی که علیه اسرائیلی ها انجام می شود پایان دهند.
وی گفت: ترامپ سفارت ما را به قدس پایتخت اسرائیل منتقل کرد و همچنین حاکمیت اسرائیل بر جولان را به رسمیت شناخت.
بولتون گفت: وزیر خارجه بحرین گفت اسرائیل کشوری از کشورهای خاورمیانه است و ملت یهود در میان ما جایگاهی دارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: ترامپ از توافق فاجعه بار هسته ای با ایران خارج شد. ما فشارهای بی سابقه به رژیم ایران می آوریم تا از این طریق به توافقی جدید دست پیدا کنیم.
جان بولتون مدعی شد: دونالد ترامپ هرگز اجازه نخواهد داد که رژیم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند.
وی ادامه داد: از اقدام انگلیس در توقیف نفت کش ایرانی استقبال می کنیم.
بولتون گفت: دولت ترامپ بزرگترین دولتی است که در طول تاریخ اسرائیل را مورد حمایت خود قرار داده است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.