آمریکایی‌ها در هر مسیری که رفتند شکست خوردند

آمریکایی‌ها در هر مسیری که رفتند شکست خوردند
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مردم استان خراسان شمالی در شهر شیروان با بیان اینکه ۱۴ ماه است بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا سخت‌ترین تحریم را علیه ملت ایران تحمیل کرده است، افزود: این تحریم اگر علیه هر ملتی دیگری می‌شد آن ملت را از پای در می‌آورد، اما ملت قهرمان، غیور، هوشمند و مقاوم ایران اسلامی در طول این ۱۴ ماه با قدرت در برابر آن‌ها ایستادگی کرده است.

وی گفت: در هر مسیری که آمریکایی‌ها در این ۱۴ ماه، چه در مسیر‌های اجتماعی، سیاسی و حقوقی پیش رفتند شکست خوردند.
رئیس جمهور افزود: در سازمان ملل و در اجتماعات گوناگون و در هفته اخیر حضورشان در آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داد هیچ کشوری در دنیا به ادعای آن‌ها اعتنا نکرد و در اجلاس شورای حکام و آژانس بین المللی انرژی اتمی جز آمریکا و یکی دو کشور دیگر، همه کشور‌های جهان از ملت ایران حمایت کردند.

آقای روحانی گفت: این به معنای پیروزی و موفقیت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در دادگاه بین المللی که ما از آمریکا شکایت بردیم، در مرحله اول این دادگاه آمریکا محکوم شد، در افکار عمومی دنیا نیز آمریکا محکوم است و در منطقه ما آمریکا در افغانستان، عراق، سوریه و اخیراً در یمن دچار شکست شده است.

رئیس جمهور گفت: اگر کسی امروز ادعا کند ملت ایران در سایه این فشار‌ها در اراده اش تزلزل ایجاد شده، این سخن ناروا، ناصحیح و دورغ است.

وی افزود: اگر کسی مدعی شود ایران اسلامی، نظام، ملت ما و دولت ما ناکارآمد است و نتوانسته است به مشکلات مردم توجه کند سخنی ناروا و ناصحیح گفته است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.