پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود

پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود
به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه محرم که در ضاحیه جنوبی بیروت، تصریح کرد: نتانیاهو مسئولیت اقدامات تجاوزکارانه خود را در سوریه، عراق و لبنان برعهده گرفته است.
پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود پاسخ مقاومت به اسرائیل از لبنان خواهد بود

سید مقاومت افزود: یک اجماع ملی در خصوص محکومیت تحولات اخیر و اینکه حملات اسرائیل تجاوز علیه لبنان بوده است، وجود دارد. موضع گیری رسمی و مردمی لبنان در محکومیت تجاوز اخیر اسرائیل به ضاحیه جنوبی لبنان بسیار مهم است، چرا که دشمن برای تحریک مردم علیه مقاومت کار می کند.

سید حسن نصر الله در ادامه گفت: یکی از فرضیه ها این است که مأموریت پهپادهای اسرائیلی کاشتن بمب در ضاحیه جنوبی بیروت و انفجار آن بوده است. هیچ گونه کارگاه ساخت موشک های دقیق در مکان سرنگونی پهپادهای اسرائیلی در ضاحیه جنوبی بیروت وجود ندارد. نتانیاهو می خواهد از بهانه وجود کارگاه های ساخت موشک های دقیق در ضاحیه جنوبی برای تجاوز به لبنان سوء استفاده کند.

نتانیاهو قصد دارد مردم خود را قانع کند که به بهانه وجود کارگاه های ساخت موشک های دقیق در ضاحیه جنوبی بیروت دست به اقدام کوبنده ای خواهد زد، ولی او به آنها دروغ می گوید. پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل، امری حتمی و قطعی است و شکی در آن وجود ندارد. برای وارد شدن به هر گونه تقابلی با اسرائیل از موشک های دقیق در لبنان برخوردار هستیم و نتانیاهو در تعامل با مردم خود و جامعه جهانی منافقانه عمل می کند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اسرائیل باید هزینه تجاوزگری های خود را بپردازد و همه تهدیدها و رعب افکنی ها، مقاومت را از پاسخ باز نمی دارد. به این مسئله توجه کامل داریم که دشمن آنگونه که اکنون سرگردان است، همچنان سرگردان بماند. پاسخ مقاومت به تجاوز اخیر اسرائیل از لبنان خواهد بود و شرط نیست که این پاسخ از مزارع شبعا باشد. پاسخ نخست به تجاوزگری اسرائیل باید احقاق حقمان در سرنگونی پهپادهای اسرائیل باشد. اسرائیل باید احساس کند که حریم هوایی لبنان به روی پهپادهای متجاوز اسرائیلی گشوده نیست. مقاومت شرایط و زمان و مکان را برای هدف قرار دادن پهپادهای اسرائیلی در حریم هوایی لبنان تعیین می کند.

سید مقاومت خاطرنشان کرد: جز شماری اندک، کسی از ماهیت پاسخ مقاومت به تجاوزگری اخیر اسرائیل اطلاع ندارد و اقدام آخر در این زمینه به دست فرماندهان میدانی مقاومت است. در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر این نیست که زمان پاسخ به اسرائیل را تعیین کنیم, بلکه هدف این است که دشمن را همچنان در سرگردانی نگه داریم.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد رسانه های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اظهارات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به مناسبت آغاز ماه محرم که حاوی تهدید اسرائیل به پاسخ بود، پیگیری و بازتاب دادند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.