هشدار به مفسدان؛ اموال بیت المال را برگردانید

هشدار به مفسدان؛ اموال بیت المال را برگردانید
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به مفسدان هشدار داد وگفت : قبل از اینکه به سراغ تان بیاییم، اموال بیت المال و مردم را برگردانید.

وی در ادامه سخنان خود در جلسه شورای عالی قضایی تاکید کرد: مبارزه با فساد باید بصورت قاطع صورت بگیرد، خط قرمز هم نداریم ولی به احدی نباید ظلم شود و باید در این راه آنچه منطبق با حق و عدل است ، عمل شود که این کار امید را در دل مردم می افزاید.
وی هشدار داد : کسانی هر که به هر دلیلی غفلت کردند و دچار هوی پرستی شدند ، به اموال بیت المال دست اندازی کردند و با رشوه ، پورسانت ، فساد و روابط ناسالم اموالی را جمع آوری کردند؛ قبل از اینکه دستگاه قضایی سراغ آنها بیاید ، خودشان این اموال را به صاحبان اصلی آن برگردانند که پسندیده است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اگر کسی به هر دلیلی صاحب مالی شده که از محل غصب و رشوه و فساد بوده است ، باید برگرداند و قطعا اگر خود او برگرداند امری بسیار پسندیده است ، زیرا دستگاه قضایی در این رابطه وظیفه دارد و البته ما از مدیران خدمتگزار ، کارآفرینان و سرمایه گذاران و کسانی که با جرات، جسارت و شجاعت تلاش می کنند و تحریم را دور می زنند ، زندگی مردم را اداره می کنند و نمی گذارند خللی در زندگی مردم بوجود آید ، حمایت و تشویق می کنیم و مورد حمایت دولت و مسئولان هم هستند.
حجت الاسلام والسملمین رئیسی با بیان اینکه سامانه اعلام اموال مسئولان برابر قانون فعال شده است ، گفت: اگر کسانی به هر دلیلی گزارش از افرادی در حوزه حیف و میل بیت المال دارند حتما باید به دستگاه های مسئولان اعلام کنند و دستگاه های مسئول همه باید اقدام کنند زیرا همان طور که بارها گفته ایم اعلام فساد ، اطمینان آور نیست بلکه اقدام در این مورد اطمینان آور است و این اقدام هم از ناحیه دولت ، هم مجلس، دستگاه قضایی ، نهادها و دستگاه های مختلف حتما اطمینان بخش است.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به پیام عاشورا گفت:پیام عاشورا و هدف مقدس حضرت ابا عبدالله (ع) ، امر به معروف و نهی از منکر است و حضور مردم در همه عرصه ها برای کشور گره گشاست و روحیه امر به خوبی ها داشتن ، نهی از زشتی ها و پلشتی ها داشتن ، بسیار کارساز است.
وی افزود: در هر نظام سازمانی، اداری و عموم جامعه ما باید موضوع امر به معروف و نهی از منکر امری نهادینه باشد و همه احساس کنند ، هر جا خلاف قانون، عدالت و حق ، رفتار شد،
حس آنها نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی آنها را آرام نگذارد و در مقابل این حق کشی ، بی عدالتی و بی نظمی، حساسیت داشته باشند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.