رفیق، دعا برای «آمازون» کافی نیست!

رفیق، دعا برای «آمازون» کافی نیست!
چند روز وقتمو گرفت.
ما وقتی میشنویم شکر نباید بخوریم اول به این فک میکنیم که مگه میشه کیک و بیسکوییت و مربا و شکلات و اینارو نخورد؟ بیاین بخوریم ولی روزی که سرطان گرفتیم نگیم چرا؟ نگیم این عذاب الهیه،نگیم من که آدم خوبی بودم چرا سرطان گرفتم(!!!) شکر بزرگترین دشمن سیستم امنیت بدن و خوراک سلولهای سرطانیه... غذاهایی که توشون گوشت هست اکثرا از مضرترین غذاهاست و ما باهاشون یه عالمه کربوهیدرات اضافه(نون و برنج اضاف) و سس و چربی و نوشابه و غیره و ذالک میدیم پایین.بخوریم ولی بعدش نگیم چرا مریضی باید بیاد سراغ من؟ من قبل از نابودی آمازون از سرطان میترسم و فهمیدم برای اینکه مخم راحت باشه باید دست بکشم، و دیدم در توجه کردن به خودم و دوست شدن با بدنم لذتی هست که در لذت طلبی با خوراک های پیشنهادی تبلیغات نیست، در نهایت این انتخاب خود شماست،من نخواستم چیزی تجویز کنم ولی این همه بیخیالیه نسل ما در برابر این موضوعات واقعا عجیبه،باشد که من برده ی سرمایه داری و سرمایه دار نباشم.
داستان جنگلای ما هم یه همچین چیزیه،برای سود و منفعت ازشون کالا میسازن و ما کالارو مصرف میکنیم،حالا میخواد چوب باشه،میخواد مرتع درست کردن از جنگلا باشه،میخواد هی گوجه تولید کردن و سس قرمز درست کردن باشه ،میخواد ویلا باشه...خدا کنه کسی بخواد توجه کنه،کسی گیر نده چرا ارسبارانو ول کردی،من یه ور داستانو گرفتم شما یه ور دیگه رو بگیر دستت با هم ردیفش کنیم.
(راستی گاو به ازای هر کیلو گوشتی که میده هفت کیلو غلات میخوره (همین))
به خاطر داستان کسره و ه و غلط غولوط نوشتنم عذر میخوام فک میکردم اونجوری درسته الان فهمیدم اونجوری غلطه و دیگه تکرار نمیشه
ساخت این ویدیو زمان آپلود قسمت چهارم 'یه دقه' رو به تعویق انداخت. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.