آمریکا آغازگر هر جنگی باشد نمی‌تواند به آن پایان دهد

آمریکا آغازگر هر جنگی باشد نمی‌تواند به آن پایان دهد
محمدجواد ظریف در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا، اتهامات مطرح مبنی بر تلاش ایران برای مداخله در انتخابات آتی ایالات متحده را بی اساس خواند.

ظریف، در برنامه میت د پرس Meet the Press شبکه ان بی سی به مجری این برنامه که به او گفت: "دستگاه های اطلاعاتی ما گفته اند که کشور شما از جمله کشورهایی است که تلاش می کند در انتخابات آتی آمریکا مداخله کند، (ازجمله) حملات سایبری شبیه کاری که روس ها می کنند، آیا این کار نوعی تاکتیک شماهاست؟" پاسخ داد: ما هیچ نفعی در این انتخابات نداریم که بخواهیم در انتخابات شما مداخله کنیم. ما هیچ نفعی در مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر نمی بینیم ولی نوعی جنگ سایبری در جریان است. آمریکا این جنگ سایبری را به شکلی بسیار خطرناک و غیرمسئولانه و با حمله به تاسیسات هسته ای ما آغاز کرد، به طوری که ممکن بود میلیون نفر را به کشتن بدهد.

ظریف افزود: شما استاکس نت را که یادتان هست. شما زیرو دی را یادتان هست. شما عملیات المپیک را یادتان هست. (تلاش مجری برای قطع کردن صحبت های ظریف). لذا نوعی جنگ سایبری در جریان است و ایران درگیر این جنگ است. هر جنگی که آمریکا آغازگر آن باشد نخواهد توانست به آن پایان بدهد." -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.