شکستِ فشار حداکثری با فداکاری ملت ایران

شکستِ فشار حداکثری با فداکاری ملت ایران
قای روحانی در جلسه امروز هیئت دولت گفت: به نظر من امروز همه آمار، ارقام و روحیه مردم نشان می‌دهد که دوران تاثیرگذاری فشار حداکثری به پایان رسیده است.
رئیس جمهور افزود: ملت بزرگ ما با مقاومت، نشاط، کار و تلاش و فداکاری حداکثری، تحریم حداکثری و تروریسم اقتصادی آمریکا را شکست دادند.
آقای روحانی گفت: من نمی‌گویم این فشار حداکثری می‌شکند بلکه شکسته شد و ملت این کار را انجام دادند، ملت بزرگ ایران در این یکسال و نیم، آمریکا و پشت آمریکا شکستند و هیچ تردیدی وجود ندارد که امروز قدرت ایران از هر زمان دیگری بیشتر است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دوست و دشمن به این قدرت، صبر، حوصله، ایستادگی و تحمل ملت ایران اعتراف می‌کنند، افزود: دنیا در برابر این صبر و تحمل ملت ایران دچار اعجاب است و ۸۳ میلیون نفر جمعیت دست به دست هم داده اند در برابر آمریکا، صهیونیسم و قدرت‌ها ایستادگی کرده اند.
آقای روحانی ادامه داد: بحمدالله امروز بهترین شرایط و بهترین امنیت و روحیه در کشور وجود دارد.
رئیس جمهور گفت: البته مردم از نظر اقتصادی سختی‌ها و مشکلاتی دارند و همه ما باید دست به دست هم دهیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.
آقای روحانی افزود: همه آمار و ارقام به ما می‌گوید و علامت‌ها نشان می‌دهد که مردم حتی در مشکل اقتصادی هم قادرند این مشکل را حل کنند و کاهش دهند.
رئیس جمهور گفت: اینکه بانک مرکزی ما اعلام می‌کند که تولید صنایع بورسی در ماه شهریور یک و دو دهم درصد رشد مثبت داشته، این مساله بسیار مهمی است، یعنی در شرایط فشار در بخش صنعت و آنهم صنایع بورسی که نصف صنایع اصلی ما را تشکیل می‌دهند، فشار حداکثری درهم شکسته شده است.
آقای روحانی ادامه داد: اینکه بانک مرکزی در این ۶ ماه سال قادر بوده ۱۹ میلیارد دلار پول برای اینکه اجناس مورد نیاز وارد کشور شود و هشت و دو دهم میلیارد از این ۱۹ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی پرداخت کند.
رئیس جمهور افزود: به یاری خدا ما در شرایطی هستیم که انبار‌های بندرگاه‌های ما پر است و جای خالی برای کالا‌ها ندارد و ما مرتب به وزرا فشار می‌آوریم که انبار‌ها را خالی کنید تا کشتی‌ها بتوانند اجناس خود را خالی کنند.
آمریکایی ها باید از منطقه خارج شوند -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.