دبیرکل حزب‌الله لبنان: توطئه منطقه‌ای برای آسیب رساندن به لبنان

دبیرکل حزب‌الله لبنان: توطئه منطقه‌ای برای آسیب رساندن به لبنان
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود درباره اوضاع این کشور گفت: لبنان در شرایط حساسی قرار دارد و مستلزم آن است که مسئولانه و با آرامش، سخن بگوییم.

سید مقاومت در ادامه، گفت: اعتراضات و تظاهرات مردمی سبب شد مسئولان دولتی بیدار و هوشیار شوند؛ مسئولان شامل مسئولان کنونی و مسئولانی که قرار است در آینده مسئولیتی را به عهده بگیرند نیز می‌شود. بیدار شدن مسئولان نیز بدان معناست که ملت لبنان می‌تواند در برابر ظلم و فساد برخی مسئولان بایستد که این مسئله تاثیر بسیار مهمی بر عملکرد دیگر مسئولان دولتی خواهد داشت.

سید حسن نصرالله افزود: این تحرکات مردمی نباید تحت تاثیر هیچ حزب یا سفارتخانه ای قرار گیرد. اگر حزب الله در تحرکات مشارکت می کرد، روند آن تغییر می کرد و به نفع مردم است که تحرکات آنها به دور از احزاب باقی بماند. بعضی رسانه های وابسته به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بوق های داخلی آنها تلاش کردند سخنان قبلی مرا به این صورت پوشش دهند که من و حزب الله تظاهرکنندگان را تهدید می‌کنند و برخی از مردم که اصلا سخنرانی را نشنیده بودند شوکه شدند این در حالی است که سخنان من روشن بود. ما به خیابان نمی‌آییم، زیرا اگر روزی برسد که بخواهیم به خیابان بیاییم به خاطر همان خواسته‌ها و همان اهداف و در برابر دولت می‌آییم نه علیه تظاهرکنندگان. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.