رونق تولید در گرو امنیت و مبارزه با فساد اقتصادی است

رونق تولید در گرو امنیت و مبارزه با فساد اقتصادی است
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر توجه به اقتصاد دریا گفت: ۵۰ درصد تولید ناخالص ملی بعضی از کشور‌های اروپایی از اقتصاد دریاست.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: آیا ارتباط آن‌ها با دریا به اندازه ماست؟ ۳ هزار کیلومتر با دریا ارتباط و ساحل داریم؛ اقتصاد دریا می‌تواند بسیاری شغل ایجاد و تولید را در کشورمان فعال کند؛ اقتصاد را در حوزه‌های مختلف می‌توانیم به برکت داشته‌هایی که خداوند متعال به کشورمان مرحمت کرده است، دنبال کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: بدون تردید آنچه که در ارتباط با فعال شدن حوزه اقتصادی است، می‌تواند ما را در مقابل تهدیدات دشمنان مصون کند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رونق تولید در گرو امنیت اقتصادی است و امنیت اقتصادی در گرو مبارزه با فساد اقتصادی است، ادامه داد: هر جا از دری فساد وارد شد، امنیت مختل می‌شود، تولید دچار اختلال می‌شود؛ لذا این وظیفه اولیه همه مدیران و دست اندرکاران است و نباید نگاه ما به بازرسان بیرون سازمان و دستگاه قضایی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اولین وظیفه بروز حساسیت در برابر فساد، برعهده خود مدیران و مسئولان است. اولین حساسیت، ساز و کار‌هایی است که ضد فساد باشد؛ یعنی اگر کسی اراده فساد هم کرد، نتواند فساد کند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.