سخنان مهم رهبر انقلاب درخصوص گرانی بنزین

سخنان مهم رهبر انقلاب درخصوص گرانی بنزین
رهبرانقلاب در درس خارج فقه درباره طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند: در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسان نیز متفاوت است. اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند، از آن حمایت میکنم.
سران قوا با پشتوانه‌ی کارشناسی، یک تصمیمی گرفته‌اند و طبعاً باید اجرا شود. یقیناً برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت میشوند یا به ضرر آنها است؛ اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است.
ضدّ انقلاب و دشمنان ایران همیشه از این‌گونه تخریبها و ناامنی‌ها حمایت کرده‌اند که اکنون نیز به همین کار مشغولند. این‌گونه مسائل، ناامنی را که میتواند بزرگ‌ترین مصیبت هر کشور و جامعه بشود را تشدید میکند.
هچ انسان عاقل و علاقه‌مند به کشورش به این کارها دست نمیزند. مسئولان هرچه میتوانند دقت و مراقبت کنند تا مشکلات این طرح برای مردم، هرچه ممکن است کم شود.
در تلویزیون دیدم مسئولان گفتند مراقبت میکنند که این افزایش قیمت (بنزین) به افزایش قیمت دیگر کالاها منجر نشود. این مراقبت کاملاً لازم است. گرانی برای مردم مشکلات زیادی ایجاد میکند. همه‌ی مسئولان مراقب باشند.
مسئولان حفظ امنیت هم به وظایف خود عمل کنند. مردم که همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کرده‌اند، این بار هم از افرادی که تخریب و ... میکنند فاصله بگیرند. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.