بیانیه گام دوم انقلاب؛ منشور برنامه سازی در رسانه ملی

بیانیه گام دوم انقلاب؛ منشور برنامه سازی در رسانه ملی
دکتر علی عسکری در هشتمین همایش منشور رسانه ضمن تبیین فراز‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب از همراهی کامل رسانه ملی با دولت در اطلاع رسانی از تغییر قیمت بنزین و راهبرد‌های صداوسیما در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی‌برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و حفظ بی‌طرفی تمام بخش‌های رسانه ملی در این رویداد ملی سخن گفت.

دکتر علی عسکری در این همایش که با عنوان «گام دوم انقلاب و رسانه ملی» برگزار شد، بر ضرورت شناخت ترسیم کننده منشور گام دوم انقلاب تاکید کرد و با ذکر ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان فردی آشنا به تاریخ ایران و جهان در ادوار مختلف یاد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در مسیر امام راحل (ره) همگام با ایشان برای تحقق انقلاب اسلامی و بنیانگذاری جمهوری اسلامی فداکاری کردند و با ادبیاتی راهگشا منشوری ناب، متنوع و عمیق ارائه نمودند.

او افزود: ایشان ملت ایران را ملتی شایسته تمدن سازی بزرگ دانسته‌اند و بیانیه گام دوم را با اشراف به تحولات منطقه و جهان، برای تحقق این امر نگاشتند.

رئیس رسانه ملی از بیانیه گام دوم به عنوان منشوری ملی یاد کرد و گفت: چشم امید رهبر معظم انقلاب به جوانان است، جوانانی که در همه عرصه‌ها در کشور تلاش می‌کنند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.