مردم نشان دادند که به نظام و انقلاب وفادار هستند | روحانی در مراسم بهره برداری از مترو هشتگرد

مردم نشان دادند که به نظام و انقلاب وفادار هستند | روحانی در مراسم بهره برداری از مترو هشتگرد
حجت الاسلام و المسلمین روحانی در مراسم افتتاح خط مترو شهر هشتگرد و اتصال آن به گلشهر در استان البرز، ​ در مراسم افتتاح خط مترو شهر هشتگرد و اتصال آن به گلشهر در استان البرز، افزود: مردم با حضور میلیونی خود در خیابان‌ها به منظور حفظ امنیت و آرامش کشور و حمایت از انقلاب اسلامی، رهبری و نظام نشان دادند که به نظام و انقلاب وفادار هستند و به خوبی درک می‌کنند که این نظام و انقلاب می‌خواهد به مردم خدمت کند و دشمنان می‌خواهند پیروزی‌های مردم ایران را از آنان بگیرند.


آقای روحانی یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران ۱۶ سال تلاش و مبارزه کردند تا به پیروزی رسیدند و پس از پیروزی انقلاب نیز هشت سال با قدرت ایستادگی کردند و دوران دفاع مقدس را با سرافرازی گذراندند و برای استقلال کشور تلاش کردند.
رئیس جمهور افزود: آیا این مردم که سال‌های طولانی فشار‌های تحریم را تحمل کردند، حال زندگی و آرامش خود، حکومت و منابع کشور را در اختیار غارتگران دیروز قرار می‌دهند؟
آقای روحانی تصریح کرد:​ محاسبه گران غربی، بسیار در خطا و اشتباه به سر می‌برند.
وی با اشاره به برخی خبر‌های خوش اخیر گفت: در روز‌های گذشته مردم موفقیت‌های بزرگی داشتند که از جمله می‌توان به کشف یک ذخیره بزرگ نفت خام با ذخایر درجای ۵۳ میلیارد بشکه نفت در منطقه خوزستان و ایلام اشاره کرد که من خبر آن را در یزد اعلام کردم.
رئیس جمهور افزود: این کشف بزرگ را خارجی ها، آمریکایی‌ها یا اروپایی‌ها انجام ندادند، بلکه کشف مهندسان و خدمت گزاران ایرانی است و ما دست این مهندسان و خدمت گزاران را می‌بوسیم که امروز با توان و فناوری بومی و تلاش شبانه روزی خود به این دستاورد بزرگ دست یافته اند.
آقای روحانی با بیان اینکه این کشف یک خبر خوش برای ماست، گفت: با این حال برخی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که این خبر‌های خوش به فراموشی سپرده شود و من در این زمینه از صدا و سیما روزنامه‌ها که نمی‌توانم گله کنم و باید از خودمان گله کنیم!
وی تصریح کرد:​ کشف این میدان بزرگ نفتی با ذخیره درجای ۵۳ میلیارد بشکه، یک دستاورد بزرگ برای کشور است، اما چرا از یاد رفت و به فراموشی سپرده شد و چرا از کار‌های عظیمی که در این کشور صورت می‌گیرد کمتر یاد می‌شود؟! -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.