واقعیت یک ویدئو... | این زن کیست؟

واقعیت یک ویدئو... | این زن کیست؟
ویدیوئی یکی از پربازدیدترین فیلم‌ها در آمریکا شده است؛ در این ویدئو زنی خودش را یک ایرانی معرفی می‌کند؛ یک زن با بیانی ساده که این پیام را به مخاطب القا می‌کند، حق با ترامپ بوده که سردار سلیمانی را ترور کرده است.
این خانم در ویدیوی پنج دقیقه‌ای که از اتاق نشیمن خانه‌اش ساخته به جامعه آمریکا می‌گوید گول حرف رسانه‌های آمریکا را در غیرقانونی خواندن ترور سلیمانی نخورند.
او می‌گوید از اینکه می‌بینم ماشین تبلیغاتی و رسانه‌های ایران از قاسم سلیمانی تجلیل می‌کنند کاملا عصبانی هستم.

اما پشت پرده این ویدوی ساده چیست؟
وقتی رسانه‌های معتبر دنیا به دنبال کشف واقعیت این ویدیو رفتند به نکات قابل تاملی دست یافتند.
سایت بازفید، یکی از مهمترین سایت‌های خبری آمریکا ثابت کرده، این خانم، ساغر کسرایی، یک ایرانی-آمریکایی معمولی که از اتاق نشیمنش با موبایلی ساده برای آگاهی آشنایان فیلم گرفته نیست، بلکه او یک لابی‌گر فروش اسلحه به یک گروه شبه نظامی به نام ارتش آزاد در لیبی است.
ارتش آزاد همان گروه مسلحی است که لیبی را جهنم کرده و یکی از علل برپا شدن بازار‌های برده فروشی در این کشور شده است.
کسی که همکاری تنگاتنگی با این اتاق فکر دارد که طرح بولتون برای مسلح کردن قومیت‌ها جهت تجزیه ایران را تهیه و به کاخ سفید برد.
یکی از تحلیگران رسانه‌ای درباره این زن نوشته است: این ویدیو عمدا به این شکل ضبط شده تا اعتماد مخاطب را جلب کند و در نهایت حنجره‌ای ایرانی اجاره شده تا به نمایندگی از کل ایرانیان حرف بزند و البته بازیگری زن انتخاب شده تا ایجاد صمیمیت کند.
طبیعی‌ترین فیلیمی که ساخته حرفه‌ای‌ترین گروه‌های متخصص جنگ روانی و جنگ رسانه‌ای هستند.
کسانی همچون او و امیر عباس فخرآور فراری ضد انقلاب که در اسناد منتشر شده روابط تنگاتنگ با لابی رژیم صهیونیستی دارند گروهی که به دنبال پروژه تجزیه ایران و لیبی سازی ایران هستند فریب افکار عمومی را مهمترین دستور کار خود دارند. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.