مناظره دموکراتها| ترامپ با خروج از برجام امنیت آمریکا را تضعیف کرد

مناظره دموکراتها| ترامپ با خروج از برجام امنیت آمریکا را تضعیف کرد
مجری: شما گفته اید که به توافق با ایران برخواهید گشت. آیا می توانید استدلال کنید که آیا آن پیمان هسته ای همانطور که تصویب شد، توافق خوبی بوده یا نه؟

کلوبوچار: عالی نبود، اما برای آن لحظه کار خوبی بود. اگر من بودم کاری می کردم تا دوره غروب آفتاب طولانی تری داشته باشم یعنی وقت میخریدم، تا میتوانستیم مذاکره کنیم و به اون معامله برگردیم.

اما نکته اینجاست که دونالد ترامپ وقتی از آنجا خارج شد به ما گفت که قرار است ما به ما توافق بهتری بدهد. اینها سخنان او بودند. و اکنون یک ماه پیش بود که ایران گفت می خواهند کلاهک های غنی سازی اورانیوم را کنار بزنند و ایرانیان این را به ما گفتند و این همان جایی است که ما در حال حاضر هستیم.

او امنیت ما را از قبل پایینتر آورده از وقتی رئیس جمهور شده است. بنابراین آنچه من می خواهم انجام بدم مذاکره در مورد آن توافق است، ایستادن در کنار متحدین است، نه اینکه اهرم های نامحدودی به چین و روسیه بدهم، کاری که او انجام می دهد.

و در آخر ، من اطمینان می دهم که اگر امکان درگیری وجود داشته باشد ، که هم اکنون این بحث را در کنگره داریم ، این است که وی برای مجوز اقدام نظامی به کنگره بیاید. من این کار را می کردم و این رئیس جمهور به معنای واقعی کلمه هر روز 10 دقیقه از وارد شدن به جنگ صحبت میکند، یک توییت از رفتن به جنگ میکند، و فکر نمی کنم ما باید سیاست خارجی را در حمام های خود در ساعت 5:00 صبح انجام دهیم که این همان کاری است که او انجام می دهد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.