اظهار شکست بوریس جانسون از ویروس کرونا

اظهار شکست بوریس جانسون از ویروس کرونا
بسیاری از ما سالها گفتیم اگرچه صداوسیما ناصادق و پنهانکار و ناکارامد است اما بی‌بی‌سی فارسی هم رسانه نیست. توپخانه پروپاگاندای استعمار است. با هدف ویران و استثنایی نشان دادن ایران و کشتن امید ایرانیان.
اعتراف میکنم اما تمام این سالها هرگز به یک درصد موفقیت بوریس جانسون دست پیدا نکردیم. دو دقیقه سخنرانی پریروز جانسون، پنهانکاری یکماهه‌ی بی‌بی‌سی فارسی درباره شیوع کرونا در انگلیس و شکست انگلیس در مهار کرونا را برباد داد و سیاسی و دروغ و جهت‌دار بودن حملات یکماهه‌اش به ایران را رسوا کرد.
بی‌بی‌سی فارسی در یکماه گذشته قرنطینه نکردن شهرهای ایران را اشتباهی غیرعادی و استثنایی نشان داده بود که فقط میتوانست معلول ضعف و فساد جمهوری اسلامی باشد. خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی مثل رعنا رحیم پور دراین مدت حتی از جهان (بخوان دولت آمریکا و انگلیس) برای دخالت در ایران دعوت کرده‌ بودند.
بی‌بی‌سی فارسی همزمان در تمام این مدت درباره بحران کرونا در بقیه کشورها، از جمله ایتالیا پنهان‌کاری کرد تا مخاطب، ایران را ضعیف‌ترین و غیرعادی‌ترین حکومت در مهار کرونا بداند و گمان کند کشورش بزرگترین صادرکننده کرونا و بزرگترین کشتارگاه شهروندان بیگناه شده.
هرجای دیگر جهان بود مدیریت بی‌بی‌سی فارسی به خاطر یکماه پنهانکاری و اخبار جهت‌دار درباره کرونا از مخاطبان فارسی زبان عذرخواهی میکرد.
و هر کشور دیگری به جز ایران بود، سفارتش در لندن از بی‌بی‌سی فارسی به آفکام و به دادگاه شکایت میکرد و سفارت ایران در لندن این مدت ساکت مانده. از زحمات آقای
بعیدی نژاد برغم نداشتن امکانات آگاهم اما بی‌عملی ایران مقابل بی‌بی‌سی فارسی به مرحله ای رسیده که دارد باعث هزینه‌های جدی برای جان و مال مردم ایران میشود.
پانوشت: این نوشته به معنای توجیه ضعفهای فراوان و آشفتگی‌ها و چنددستگی‌های مدیریتی در بحران کرونا در ایران نیست. به هیچ وجه. اما برای نقد متوازن و واقعگرایانه خود اول نیازمند تصویری واقعگرایانه هستیم. نه تصویر کوچک وسفیدنمایی شده صداوسیما. نه تصویر بزرگ و سیاه نمایی شده بی‌بی‌سی‌فارسی. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.