زنده به گور کردن جوجه‌ها توسط صاحبان مرغداری‌ها با لودر

زنده به گور کردن جوجه‌ها توسط صاحبان مرغداری‌ها با لودر
برخی از صاحبان مرغداری‌ها در کشور اقدام به معدوم سازی جوجه‌های یک روزه به دلیل نبود تقاضا برای خرید، کمبود و گرانی نهاده دامی کردند.
برخی از صاحبان مرغداری‌ها در کشورمان به دلیل نبود تقاضا برای خرید، کمبود و گرانی نهاده دامی، اقدام به معدوم سازی جوجه‌های یک روزه با شیوه‌هایی دلخراش از جمله با استفاده از لودر کردند.
ربیعی مدیرعامل مرغ مادر در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص معدوم سازی جوجه‌ها، گفت: به دلیل کاهش قیمت جوجه یک روزه و نبود تعادل عرضه و تقاضا، بخشی از جوجه‌های تولیدی را حذف می‌کنند تا بتوانند قیمت جوجه را به قیمت واقعی رسانده و ضرر و زیانی که می‌دهند را جبران کنند.
وی درباره علت از بین بردن وحشیانه جوجه‌ها، بیان کرد: روش‌های مختلفی برای از بین بردن مازاد جوجه وجود دارد، یکی اینکه تخم مرغ را قبل از اینکه به دستگاه برود به صورت خوراکی بفروشند یا قبل از اینکه تخم مرغ به سن ٢١ روزگی برسد، یعنی قبل از اینکه جوجه بتواند نوک بزند آن را از بین می‌برند. اکنون قبل از اینکه جوجه‌ها ١٨ روزه شوند آنها را معدوم می‌کنند و در نهایت برخی را به اجبار به این صورت حذف می‌کنند.
مدیرعامل مرغ مادر گفت: این روش تا شنبه و یکشنبه ادامه دارد تا ببینیم قیمت جوجه به چه صورت درمی‌آید. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.