نبرد تمام عیار بین قدرت بینائی شاهین و حس شنوائی خفاش برای بقاء

نبرد تمام عیار بین قدرت بینائی شاهین و حس شنوائی خفاش برای بقاء
خورشید ساعت به ساعت با تغییر جایگاه خود در آسمان جلوه ای از حیات را رقم می زند.جلوه هائی که برای برخی نعمتهای بیشمار و برای دیگری همچون بلای طبیعی و فاجعه بار است.شاهین قبل از تاریکی مطلق هوا فرصت را برای شکار خفاش غنیمت می شمارد.لاکپشت ها باید سریع از تاریکی مطلق برای تخم گذاری استفاده کنند و هم چنین عقرب در تاریکی شب به شکارچی تمام عیار تبدیل می شود.

قدرت بینائی شاهین در برابر حس شنوائ

بسیاری از حیوانات در هوای گرگ و میش دید کمی داشته و براحتی طعمه شکارچیان می شوند.از این رو در سرتاسر زمین حیوانات به خوابگاه امن خود باز میگردند.هورمن خواب آلودگی در بدنشان شروع به ترشح میکند.

در بالای یک غار سنگی یک شاهین که شکارچی روز پرواز است همچنان منتظره لحظه مناسبی است.در داخل غار میلیون ها خفاش بال های خود را برای پرواز گرم میکنند.خفاش ها برای مسیریابی از امواج صوتی استفاده میکنند و دلیلی ندارد پیش از شروع شب غار خود را ترک کنند.

تعداد انها بسیار زیاد است و اگر دیر حرکت کنند غذائی برای خوردن نصیبشان نمیگردد.درحالی که کورسوئی از نور خورشید در آسمان موج میزند به پرواز در میآیند وخطر بزرگی را به جان میخرند.

شاهین بالای غار در کمین آنها نشسته است.شاید چشمان ما در این هوای گرگ و میش دید خوبی نداشته باشد اما چشمان شاهین به خوبی سریعترین حرکات طعمه هایشان را زیر نظر میگیرند.یک نبرد تمام عیار بین قدرت بینائی و حس شنوائی.تا آخرین لحظات تا پیش از تاریکی مطلق قدرت بینائی همیشه برنده است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.