مبارزه با جاذبه زمین با ساخت بلندترین برج انسانی

مبارزه با جاذبه زمین با ساخت بلندترین برج انسانی
تیم های مختلف از شهرهای مختلف برای ساخت بلندترین برج انسانی رقابت می کنند. در این مسابقه فشار جمعیت خیلی زیاد است ، اعضای هر تیم در یک دایره کنار هم قرار گرفته اند.کسی که از فاصله دور این صحنه را را نگاه میکند فقط جمعیت زیادی از مردم را می بیند که با بی نظمی در کنار هم قرار گرفتند و از سر و کول هم بالا می روند .
تمام این ساختارها در پایه ای متقارن هستند که از خط های مرکزی برای انتقال نیرو به مرکز استفاده می شود که بتوانند بلندترین برج را درست کنند. این برج های انسانی نشان می دهند که برای غلبه به جاذبه به چه چیزهائی نیاز دارید .

در قسمت پائین برج ، اعضای تیم طوری قرار میگیرند که وزن افراد در قسمت های بالائی به طور مساوی پخش شود . تا اینکه تاثیر نیروی جاذبه را بر روی خود از بین ببرند . این کار اشکال ساده و قوی به وجود می آورند. قویترین شکل ، دایره است . شکلی متقارن که از همه جهات برابر است ، هیچ شکلی نمی تواند وزن برج را به این اندازه تقسیم کند. هیچ شکلی به برج چنین قدرتی نمیدهد .ولی هر مقدار این اشکال قوی باشند جاذبه تاثیر خود را دارد.
بلندترین برج انسانی برای غلبه بر جاذبه زمین

قدرت جاذبه زمین به این معنی است که وزنی که روی شانه های فرد قرار می گیرد ، غیرقابل تحمل است.اگر یک نفر مرتکب خطائی شود ، امکان کج شدن برج و زمین خوردن فرد بالای برج وجود دارد.ولی به این برج ها از زوایه دیگری نگاه کنیم : آنها نشان می دهند که جاذبه چگونه کار میکند -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.