کارتون بچه رئیس/ پرستار بچه رئیس

کارتون بچه رئیس/ پرستار بچه رئیس
کارتون بچه رئیس (بازگشت به کار)
بچه رئیس: بازگشت به کار مجموعهٔ پویانمایی رایانه‌ای است که در تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود و توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید شده‌است.

خلاصه داستان
فصل اول بچه رئیس که به تازگی به خانوادۀ تمپلتون وارد شده، همچنان در شرکت خود ریاست می‌کند.

او به کمک همکاران کوچک خود در شهر: جیمبو، استیسی، سه قلوها و از همه مهمتر تیمی، برادر بزرگتر خود، سعی می‌کند مأموریت‌هایی را که شرکت به او مُحوَّل می‌کند به خوبی انجام دهد. کار بچه رئیس در «کودک‌شرکت» ترویج عشق به بچه‌ها در میان مردم است تا مردم عاشق نی‌نی‌ها شوند و آنها را به حیوانات خانگی ترجیح داده و در خانۀ خود به جای اینکه حیوان خانگی بیاورند یک نی‌نی جایگزین کنند. اما «بچه رئیسِ تپل‌مپلی و قلمبه» که مدیرعامل شرکت است و همیشه به بچه رئیس حسودی می‌کند، دلش نمی‌خواهد گروهِ بچه رئیس، در کار خود موفق باشد و به دنبال روزی است که بتواند به عنوان مدیرعامل، بچه رئیس را از کار اخراج کند و در اخر خودش اخراج می شود.
بچه رئیس مدیر بخش عملیاتی شرکت و برادر تیموتی تمپلتون است او با بچه رئیس تپلی مپلی دشمنی دارد در قسمت های پایانی معلوم می شود او استاد او بوده است ولی دشمنان اصلی او بوتسی کالیکو و گربه ها در فصل اول و پیر ها در فصل دوم او وقتی مادربزرگش را می بیند از او خوشش نمی آید ولی در قسمت آخر فصل دوم با او دوست می شود -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.