کارتون مهارتهای زندگی | عادت های خوب

کارتون مهارتهای زندگی | عادت های خوب
مجموعه انیمیشن مهارت‌های زندگی در 250 قسمت تولید شده است.
این مجموعه انیمیشن قصد دارد به آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای زندگی اجتماعی و نکات مربوط به آداب معاشرت بپردازد که با استفاده از ساختارهای خانوادگی شهری و در برخی موارد روستایی، مراتب آموزه‌های مورد بحث را به تصویر بکشد.
داستان‌های «مهارت‌های زندگی» که با تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری تولید شده است، حول محور خانواده‌ای فرهنگی و متوسط شکل می‌گیرد که این خانواده یک پسر و یک دختر در سنین دبستان و راهنمایی دارند و با پدربزرگ و مادربزرگ هم خانه هستند. در مقابلِ خانهٔ آن‌ها مجتمع بزرگی قرار دارد که خانواده‌های متعددی در آن زندگی می‌کنند و در همین راستا مسائل گوناگونی اتفاق می‌افتد.
سریال «مهارت‌های زندگی» با مدیریت تولید رضا تقدسی در قالب 250 قسمت 10 دقیقه‌ای و با تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری ساخته شده است.
این مجموعه انیمیشن توسط فرخ یکدانه، ارشاد رهبر، مهراب ناصری، بهروز روستایی و امین حسینیون کارگردانی و توسط منوچهر اکبرلو، مهدی شاه‌پیری، برزویه نوروزی و امین حسینیون، حمزه ابراهیم‌زاده، احسان مجیدی، علی اصغر دشتچی، مریم اکبرلو، محمدرضا مرزوقی، طلیعه طریقی، نژلا نوشیروانی، پیام شیرمحمدی، رضا سردار، پریا علی‌محمدی، امیر پرویزپویان و سیدمصطفی حسینیون نوشته شده است. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.