دلگویه‌های فرزند شهید بلباسی

دلگویه‌های فرزند شهید بلباسی
دلگویه‌های فرزند شهید بلباسی
دختری که مجلس پدرش را به هم ریخت
خبر شناسایی پیکر مطهر 7 شهید مدافع حرم در منطقه خان‌طومان باز هم فضای کشورمان را در این روزهای سخت عطرآگین کرد.
ظهر روز گذشته بود که سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران کل سپاه از شناسایی و تایید هویت پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه در عملیات تفحص خبر داد و گفت: پیرو تدبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر تفحص در محور خان طومان سوریه پس از آزادسازی این مناطق، گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه مستقر شد و پس از ماه ها تلاش خستگی ناپذیر، پیکرهای مطهر تعدادی از شهدای جبهه مقاومت کشف شد.
پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه ، هویت پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم استان های مازندران، البرز، قزوین و خوزستان شناسایی و تایید شد و پیکرهای مطهر شهدا به میهن اسلامی بازگشت.
شهیدان رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، محمود رادمهر و حسن رجایی‌فر از استان مازندران ، زکریا شیری از استان قزوین، مجید سلمانیان از استان البرز و مهدی نظری از استان خوزستان، از حماسه‌سازان مدافع حرم هستند که در اردیبهشت 1395 در خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل شدند.
پیکر پاک این شهدا که صبح امروز در حرم مطهر امام رضا (ع) طواف داده شد برای تدفین به استان‌های محل زندگی‌شان منتقل خواهد شد.
به بهانه بازگشت پیکر شهید بلباسی فیلمی کوتاه از دلگویه‌های دختر این شهید در فضای مجازی باز نشر شده است که آن را در ادامه می‌بینیم. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.