تیزر فیلم داستانی ملاقات آخر

تیزر فیلم داستانی ملاقات آخر
روایتی از روزهای سخت مدافعان سلامت
ملاقات آخر عنوان فیلم داستانی است با موضوع ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت در مداوا و درمان بیماران کرونایی که تولید آن مدتی پیش در موسسه رویش رسانه آغاز شده و هم‌اکنون آماده پخش از شبکه‌های سیما می‌باشد.
محمدمهدی فکریان نویسنده و کارگردان فیلم داستانی ملاقات آخر درباره موضوع فیلم کوتاه «ملاقات آخر» چنین گفت:
«در روزهای دشوار مبارزه با بیماری کرونا، مهمترین قشری که با تمام توان در مقابل این بیماری ایستاده است، تیم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند. روزهایی که مدافعان سلامت به دلیل مراقبت از بیماران، به نوع دیگری از قرنطینه در بیمارستان رضایت داده‌اند و این امکان برای تیم درمان و خانواده ایشان فراهم نیست که بتوانند با یکدیگر تماس فیزیکی و ملاقات داشته باشند».
وی همچنین درباره ایده اصلی اثر چنین توضیح داد:
«مشاهده تعداد زیادی از مردم در ورودی بیمارستان‌ها که تقاضای ملاقات با عزیزان خود را داشتند، ما را به تولید اثری با این مضمون رساند. فیلم داستانی ملاقات آخر به کوشش موسسه رویش رسانه و با فرمی مستند، تصویر برداری و کارگردانی شده است که به بیان بهتر موضوع کمک کرده است».
فکریان اضافه کرد:
«فیلم کوتاه ملاقات آخر قدردانی کوچکی است از مدافعان سلامت، اعم از پرستاران و پزشکان به ویژه اولین پزشک شهید مدافع سلامت منطقه کاشان و آران و بیدگل، شهید مجید فرهاد که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان، درمان و پیگیری و مداوای بیماران را آغاز نمود و سرانجام بعد از یک ماه تحمل بیماری، در چهاردهم فروردین ماه ۱۳۹۹ به شهادت رسید».
عوامل تولید
ملاقات آخر به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی فکریان، تهیه‌کنندگی محسن مشرقی، بازیگری زهرا شیخ آرانی، مدیر فیلمبرداری داوود میرزابیگی، مدیر تولیدی پژمان علمدارزاده و تدوین علی ظاهری کاشانی در مدت زمان ۵۸: ۵ و در رویش رسانه (www.rooyeshresane.ir) تولید شده است و قرار است از شبکه سوم سیما و دیگر شبکه‌های سراسری پخش شد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.