تریبون دانشجویی؛ هادی ذوالفقاری از دانشگاه علامه طباطبایی

تریبون دانشجویی؛ هادی ذوالفقاری از دانشگاه علامه طباطبایی
سخنان هادی ذوالفقاری دبیر وقت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی. در دیدار جمعی از دانشجویان با رهبر انقلاب. 20 تیر 1394 که بمناسبت نزدیکی به 16 آذر و روز دانشجو مجدد باز نشر داده می شود.

در خصوص معرفی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه صفحه رسمی معرفی در دست ساخت بود

اما در خصوص انجمن های علمی
سایت معاونت فرهنگی دانشگاه علامه اینگونه نوشته است

انجمن علمی دانشجویی امکانی است برای تمرین داوطلبانه فعالیت‌های علمی در قالب کارِ گروهی. دانشجویان با اهداف علمی و تخصصی گرد هم می‌آیند و با فعالیت در انجمن‌های علمی، ضمن ترویج و تعمیق فضای علمی در دانشگاه‌، زمینه رشد خود را نیز فراهم می‌آورند. انجمن علمی ضمن آن که امکانی است برای تعمیق و ترویج علم در فضای دانشگاه، فرصتی برای پیاده‌سازی آموخته‌ها و مشاهده نتایج آن در عمل نیز هست. بنا بر این، دور از انتظار نخواهد بود که دانشجوی فعال در انجمن‌های علمی را فردی بدانیم که به مراتب نسبت به هم‌کلاسی‌های خود توانمندتر و باتجربه‌تر است


جمله تاریخی امام خمینی درباره انجمن های اسلامی دانشجویی

انجمن‌های اسلامی باید توجه کنند که در بین این انجمن‌ها از این منحرفین نفوذ نکنند.... باید سعی خودتان را، کوشش خودتان را در انتخاب افراد برای این انجمن‌ها بکنید و دقت کنید که که افراد، افرادی باشند که سابقه آنها و قبل از انقلاب آنها و در انقلاب (آنها) درست باشد و با شناخت کامل در این انجمن‌ها راه داده بشوند. این انجمن‌ها فعالیت‌شان بسیار ارزش دارد، لکن یک همچو مسئولیت‌هایی دارند که مسئولیت‌شان هم بزرگ است.
امام خمینی در جمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان، 6 آذر 1361 -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.