آشنایی با بیمارستان خیریه تخصصی غیاثی

آشنایی با بیمارستان خیریه تخصصی غیاثی
بیمارستان خیریه غیاثی در حاشیه جنوب غربی تهران بزرگ در منطقه پرجمعیت شهرک ولیعصر نزدیک به محورهای خروجی جنوب و جنوب غربی ، قرار گرفته است.این بیمارستان دارای عرصه ای به مساحت تقریبی 20000 متر مربع و زیر بنای کل 17000 متر مربع در 5 طبقه با زیرزمین می باشد.

این بیمارستان یک مرکز درمانی غیرانتفاعی می باشد و تحت نظارت عالیه سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دارد و توسط حامیان و افراد خیر حمایت می گردد و تمامی درآمدهای این بیمارستان خیریه، صرف انجام امور مربوط به هزینه های بیمارستان و امورات خیر در راستای اجرای نیات واقف خیر اندیش می باشد. بزرگراه ها و جاده های اطراف بیمارستان به شهرک ها و نواحی پر جمعیت اطراف منتهی می شود. ساکنین این منطقه اکثرا افراد کم درآمد، بدون درآمد و نیازمند به خدمات درمانی و پزشکی در دسترس هستند. با اطلاع از نیازمندی های مردم این منطقه بود که مرحوم حاج علی نقی غیاثی پدر بنیانگذاران بیمارستان خیریه غیاثی در وصیت نامه خود، در سال 1331 مقرر کردند که از محل ثلث کل اموال ایشان درجهت ایجاد موسسه خیریه در منطقه نقی آباد و وصفنارد یعنی همین محل فعلی بیمارستان به منظور کمک به نیازمندان و ایتام اختصاص داده شود.

در سال 1337 بعد از فوت مرحوم حاج علی نقی غیاثی و در راستای اجرای وصیت نامه، ابتدا پرورشگاهی ساخته شد و سپس اوصیا در سال 1350 در زمینی به مساحت 20000 متر که از طرف مرحومه خانم غیاثی اهدا گردیده است، اقدام به ساخت یک مرکز درمانی به مساحت 1200 متر مربع برای ارائه خدمات بر اساس نیازهای بهداشتی و درمانی به اهالی منطقه و ساکنین اطراف شهرک ولیعصر نمودند. بدلیل استقبال مردم از خدمات درمانی موجود و به لحاظ نبود امکانات تخصصی لازم در منطقه، هیئت مدیره درمانگاه غیاثی بر خود واجب دانست نسبت به گسترش دامنه فعالیت با تبدیل درمانگاه به بیمارستان اقدام نماید، که این مهم در سال 1378 با اخذ مجوزهای لازم محقق گردید. ضمن اینکه بیمارستان موفق به کسب مجوزهای لازم برای تعداد 200 تخت بستری گردید.

اطلاعات بیشتر
http://ghiassihospital.com

لیست بیمارستان های خیریه معروف تهران

بیمارستان الغدیر
داخلی – جراحی
خیریه
میدان رسالت – بلوار هنگام – میدان الغدیر
۷۷۸۰۸۸۸۰-۴

بیمارستان مفرح
داخلی – جراحی
خیریه
یاخچی آباد – میدان بهمن – خیابان بهمنیار
۵۵۳۱۱۹۲۳-۳۱

بیمارستان محک
سرطان
خیریه
لشگرک- بلوار اوشان – خ جنت- ٢١متری محک
٧ -٢٢۴٩٠۵۴۵

بیمارستان ولیعصر(عج)
داخلی – جراحی
خیریه
خیابان شوش – میدان شهید هرندی – اول خیابان خزانه
۵۵۳۰۷۷۴

بیمارستان غیاثی
داخلی – جراحی
خیریه
یافت آباد – شهرک ولیعصر – خیابان بنائی – خیابان رجائی
۶۶۲۱۰۱۰۱

بیمارستان بازرگانان
داخلی – جراحی
خیریه
اتوبان شهید محلاتی ،جنب پل ری
۳ – ۳۳۵۵۲۰۰۱

بیمارستان دکتر سپیر
خیریه
منطقه ۱۲، خیابان مصطفی خمینی، بالاتر از چهارراه سرچشمه، نبش کوچه مرادی

۳۳۵۵۷۷۹۹ -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.