گلهای آگوئرو برابر چلسی

گلهای آگوئرو برابر چلسی
پاس گلهای رایان تفضلی در دیدار وایکام و میدلزبرو
رایان سیروس تفضلی (زادهٔ ۶ مهر ۱۳۷۰ ساتن، لندن) بازیکن فوتبال ایرانی–انگلیسی است که در پست مدافع برای باشگاه فوتبال وایکام واندررز در چمپیونشیپ بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به منزفیلد تاون، ساوت‌همپتون، سالزبری سیتی و پیتربورو یونایتد لیورپولاشاره کرد.
از آنجایی که تفضلی از طریق اصل خون دارای تابعیت ایران است واجد‌شرایط بازی برای ایران نیز است. تفضلی در بریتانیا به دنیا آمده و شهروند انگلستان است؛ بنابراین او حق انتخاب بازی کردن برای ایران یا انگلستان را دارد. وقتی در سال ۲۰۱۶ درباره انتخاب‌اش از او سوال شد اذعان کرد:اول از همه، این بسیار باعث افتخار خانواده‌ام می‌شود. این باعث افتخار است که بتوانم برای یک ملت فوتبال دوست مثل ایران بازی کنم و هم‌زمان بتوانم به کشور مادری‌ام خدمت کنم٫ هم‌چنین بازی کردن زیر‌نظر کارلوس کی‌روش می‌تواند یک رویا باشد؛ او مربی بعضی از بهترین بازیکنان جهان بوده‌است. من یک هافبک دفاعی فیزیکی هستم و با ۱٫۹۶ متر قد می‌توانم یک ستون فقرات مستحکم را که در انگلستان پرورش می‌دهی به آنها پیشنهاد بدهم. می‌دانم که برای دعوت شدن باید در یک سطح بالاتری بازی کنم٫ شاید قهرمانی لیگ ۱ کمترین آن باشد پس خوشبختانه زمانی که موفق شوم و به انجا برسم شانسی دارم برای دعوت شدن. من هم‌چنین می‌توانم به عنوان مدافع تعداد بسیار زیادی گل به ثمر برسانم. بازی کردن برای ایران می‌تواند فوق‌العاده باشد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.