انیمیشن انتقام حتمی است!

انیمیشن انتقام حتمی است!
انتقام حتمی است

🔰 پویانمایی برگزیده «پویش قهرمان» پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR منتشر شد

👈 پویانمایی «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از ترامپ، پمپئو و قاتلان و آمران شهادت شهید سلیمانی میپردازد. این اثر براساس لوحی که سال گذشته با همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR منتشر شده بود، ساخته شده است.

🔻 با گذشت دو هفته از آغاز «پویش قهرمان»، کاربران با استفاده از محتواهای ارائه شده در این پویش تولیدات متعددی انجام داده و به صفحه ویژه این پویش ارسال کرده‌اند.

🔺️ پویش «قهرمان» پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه مبتنی بر بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است. این پویش با هدف انتشار محتواهای مرتبط با رهبرانقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی جهت استفاده و تولید محتوای هنری و استفاده پژوهشگران و علاقه‌مندان از ۱۰ دی‌ماه آغاز شد و تا ۲۷ دی‌ماه، سالروز سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در نمازجمعه سال۹۸ ادامه دارد.

🏷️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با خانواده و ستاد سالگرد شهید سلیمانی مجدداً به موضوع تقاص از قاتلان شهید سلیمانی اشاره کردند و فرمودند: «شهید سلیمانی ماندنی است، تا ابد زنده است؛ آنهایی که او را شهید کردند -ترامپ و امثال او- جایشان زباله‌دان تاریخ است و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود در زباله‌دان، امّا او تا ابد زنده است؛ شهید این جوری است و دشمنان او گم و گور خواهند شد. البتّه ان‌شاءالله بعد از آنکه تقاص دنیوی‌شان را بدهند، گم و گور خواهند شد. ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.