کلیپ تصویری شکست، اخراج، فرار...!

کلیپ تصویری شکست، اخراج، فرار...!
گزارش خبری | شکست، اخراج، فرار
(KHAMENEI.IR)
«غیرقابل اجتناب بود!» این جمله بخشی از گزارش پنجم ژانویه ۲۲۰ سی‌ان‌‌ان است که دو روز بعد از ترور سردار سلیمانی منتشر شد. پارلمان عراق دو روز بعد از ترور شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس تشکیل جلسه داده بود تا درباره آینده نیروهای آمریکایی در خاک عراق تصمیم‌گیری کنند. تصمیم‌شان خوشایند مقامات کاخ‌سفید نبود! سی‌ان‌ان در ادامه به نقل از منابع خود افزوده است که «تصمیم به خروج آمریکایی‌ها از عراق اجتناب‌ناپذیر بود.» دو سال از تاریخ انتشار آن گزارش می‌گذرد. آمریکایی‌ها مجبور شده‌اند به خواست عراقی‌ها تن بدهند. و در حالی که اعتراف میکنند دیگر نمیتوانند نقش نظامی در آنجا داشته باشند. چاره‌ای جز خروج از آن سوی مرزهای غربی ایران ندارند.

دو سال از اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی و یاران همراه او در فرودگاه بغداد میگذرد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در گزارش خبری «شکست، اخراج، فرار» وضعیت آمریکایی‌‌ها در منطقه پس از شهادت سپهبد سلیمانی را بررسی کرده است.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif بیانات رهبر انقلاب که در این گزارش خبری مشاهده میکنید:
یک نفری گفته بود که شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است؛ درست فهمیده بود؛ واقعاً‌ همین ‌جور است. آنهایی که دو سال پیش شهید سلیمانی را و شهید ابومهدی عزیز را و دیگر همراهانشان را به شهادت رساندند، فکر میکردند کار تمام شد؛ فکر میکردند که زدیم اینها را و تمام شد، خلاص شد. امروز وضع آنها را نگاه کنید ببینید در چه وضع و وضعیّتی‌اند. وضع آمریکا را ببینید! از افغانستان آن جور فرار میکند و در عراق ناچار است که تظاهر به خروج کند -البتّه باید برادران عراقی هوشیارانه مسئله را دنبال کنند- مجبور است که بگوید که من بعد از این نقش مستشاری ایفا خواهم کرد؛ یعنی اقرار کند به اینکه آنجا حضور نظامی نمیخواهد داشته باشد و نمیتواند داشته باشد. مسئله‌ِی یمن را ملاحظه کنید، مسئله‌ی لبنان را نگاه کنید.

جریان ضدّاستکباری در منطقه، جریان مقاومت در منطقه، امروز از دو سال پیش، پُررونق‌تر و شاداب‌تر و امیدوارتر دارد حرکت میکند و کار میکند. در سوریه هم اینها زمین‌گیر شدند، در سوریه هم هیچ امیدی برای آینده‌شان نیست؛ اینها برکات این خون عزیز و خون مظلومانه است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.