حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفتهای علمی کشور است

حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفتهای علمی کشور است
دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفتهای علمی کشور است/ما روی مبنای اسلامی‌مان نمیخواهیم طرف سلاح برویم و الا اگر این نبود جلویش را نمی‌توانستند بگیرند؛ همچنانی که جلوی پیشرفتهای هسته‌ای ما را تا الان نتوانستند بگیرند

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور: بیست سال است ما چالش هسته‌ای داریم. چرا این چالش را دشمنان ایجاد کردند؟ مگر در هسته‌ای فقط ما در دنیا داریم کار میکنیم؟ البته آنها می‌گویند از سلاح هسته‌ای می‌ترسند، دروغ می‌گویند. می‌دانند که ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم. این را جامعه اطلاعاتی آمریکا بارها تا حالا تصریح کرده که ایران دنبال تسلیحات هسته‌ای نیست. همین چند ماه پیش هم دو مورد اعتراف کردند و گفتند هیچ نشانه‌ای از حرکت ایران به سمت ساخت سلاح هسته‌ای دیده نمی‌شود. راست هم میگویند. این البته از ترس آنها و به خاطر آنها نیست. ما عقیده‌مان این است که سلاح هسته‌ای برای کشتار دسته‌جمعی به کار میرود. ما با کشتار دسته‌جمعی مخالفیم. خلاف دین و خلاف اسلام است. چه اتمی‌اش، چه شیمیایی‌اش، چه انواع و اقسام دیگری که ممکن است. در جنگهای زمان پیغمبر و امیرالمؤمنین و صدر اسلام سفارش میشد که مواظب باشید آب روی مردم بسته نشود. آن وقت حرکت عمومی علیه عامه مردم بستن آب بود، شیمیایی و این حرفها نبود.
ما روی مبنای اسلامی‌مان نمیخواهیم طرف سلاح برویم و الا اگر این نبود و میخواستیم برویم، جلویش را نمی‌توانستند بگیرند. همچنانی که جلوی پیشرفتهای هسته‌ای ما را تا الان نتوانستند بگیرند و نخواهند توانست بگیرند. اگر میخواستیم سلاح هسته‌ای درست کنیم، میکردیم. آنها هم میدانند این را. پس بهانه‌ی سلاح هسته‌ای دروغ است. این نیست. یک چیز دیگری مطرح است . آنها میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در واقع در حکم کلید برای پیشرفتهای علمی در بخشهای متعدد کشور است، این را نمیخواهند.
دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور
جمعی از دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور صبح (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تصاویر این گزارش بمرور تکمیل میشود. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.

ویدئو های مرتبط