روایت اول | نیروهای مسلح برای برگزاری انتخابات امن در سراسر کشور تمهیداتشان را افزایش می‌دهند

روایت اول | نیروهای مسلح برای برگزاری انتخابات امن در سراسر کشور تمهیداتشان را افزایش می‌دهند
(امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران)
به مناسبت سالگرد قیام ۱۹ دی قم در سال ۱۳۵۶ در حمایت از حضرت امام خمینی(ره) علیه رژیم پهلوی، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم این شهر، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی تهران، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رسانه KHAMENEI.IR در حاشیه دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی گفت‌وگویی با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نیروهای مسلح برای برگزاری انتخابات امن در سراسر کشور تمهیداتشان را افزایش می‌دهند داشته است.
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد:
* ما مسئولیت تأمین پدافند نفوذناپذیر هوایی به صورت ۲۴ ساعته داریم ولی در روزهای این‌چنینی، در روزهای مهم تاریخی کشور تمهیدات‌مان را افزایش می‌دهیم تا یک انتخابات امن را در سراسر کشور داشته باشیم و این وظیفه دینی و شرعی و تکلیفی که به دوش تک تک آحاد ملت ایران هستبه بهترین شکل انجام شود.

* إن‌شاءالله بتوانیم که این کار را خیلی خوب و بهتر، برابر تدابیر فرمانده معظم کل قوا انجام بدهیم.

* می‌دانید چهل و اندی سال است که دشمنان ما دارند از این صحبت‌ها می‌کنند ولی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی و تجهیزاتی که الحمدلله در سطح نیروهای مسلح هست، خصوصاً در پدافند هوایی -که حضرت آقا فرمودند اولویت اول نیروهای مسلح هست- باعث شده تا دشمنان ما خودشان هم بدانند که قدرت مقابله و قدرت رویارویی با نیروهای مسلح ما را نداشته باشند.

* در بحث پدافند هوایی هم عرض می‌کنم که این قدرت را ندارند و نخواهند داشت. روز به روز توان رزمی ما در همه زمینه‌ها در حال افزایش است.

رسانه‌ی KHAMENEI.IR، در حاشیه دیدارهای رهبر انقلاب، در گفتگو با کارشناسان و مدعوین دیدار در قالب بسته تصویری #روایت_اول به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب میپردازد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.