نحوه کسب درآمد سریع از چاپگر سه بعدی
این بدان علت است که این فناوری هنوز درب تک تک منازل را به صدا درنیاورده است. به این معنا که اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید با استفاده از چاپ سه بعدی است.

با وجود رقابت کمتر در این زمینه، فرصت‌های بهتری برای گسترش برند خود خواهید داشت. اما این سؤال مطرح می‌شود که چگونه می‌توان با استفاده از چاپ سه بعدی کسب درآمد نمود؟

راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. می‌توان یک شرکت تجارت الکترونیکی راه اندازی کرد یا محصولات سفارشی شده چاپ سه بعدی را به فروش رساند.

مهارت‌های خاصی وجود دارد که برای کار با چاپگر سه بعدی به آنها نیاز خواهید داشت. با دسترسی به دوره‌های آنلاین و گذراندن کلاس‌های تخصصی می‌توانید این مهارت‌ها را به راحتی به دست آورید.

پس از انجام این کار، می‌توانید برای شروع یک تجارت الکترونیکی انواع مختلفی از اشیاء را چاپ نمایید و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

گزینه‌های بسیار دیگری نیز برای کسب درآمد از طریق چاپ سه بعدی وجود دارد، اجازه دهید در ادامه به برخی از آنها اشاره کنیم.
 

نحوه کسب درآمد با استفاده از چاپ سه بعدی

متناسب با بودجه و مهارت‌های خود می‌توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.
 
طراحی چاپ سه بعدی برای فروش

طراحی چاپ سه بعدی

ارزان‌ترین راه شروع کار، فروش طرح‌های چاپ سه بعدی است. به این ترتیب حتی نیاز به خرید چاپگر سه بعدی نخواهید داشت.

طراحی سه بعدی کار نسبتاً پیچیده‌ای است. حتی دارندگان چاپگرهای سه بعدی نیز گاهی در طراحی فایلهای سه بعدی خود دچار مشکل می‌شوند و همیشه آماده خرید از کسانی هستند که طرح‌های خوبی برای عرضه داشته باشند.

حتی لازم نیست برای شروع کار بلافاصله وب سایت خود را راه اندازی کنید. کانال‌های آنلاین بسیاری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند طرح‌های سه بعدی خود را به طور مستقیم و به صورت آنلاین به مشتری بفروشید. از این طریق می‌توانید بلافاصله کسب درآمد کنید.
باور کنید مشتریان بسیاری در سراسر جهان به دنبال طرح‌های عالی هستندباور کنید مشتریان بسیاری در سراسر جهان به دنبال طرح‌های عالی هستند. حتی شرکتهای پیشرو چاپ سه بعدی که در حال فروش محصولات خود با استفاده از چاپگرهای سه بعدی هستند نیز به دنبال طرح‌های جدید می‌باشند. این امکان نیز وجود دارد که شما را بخاطر تمام طرح‌هایتان استخدام کنند.
 
استفاده از مهارت خود جهت آموزش چاپ سه بعدی

آموزش چاپ سه بعدی

شاید افراد علاقمند به یادگیری چاپ سه بعدی زیاد نباشد، اما همیشه می‌توانید با گسترش آگاهی کنجکاوی را در افراد ایجاد کنید.

بزرگ‌ترین علت عدم محبوبیت کلاسهای چاپ سه بعدی آن است که تعداد معدودی از فوائد آن اطلاع دارند و کلاسهای زیادی نیز برای این کار وجود ندارد. بنابراین می‌توانید در شهر خود به آموزش این فناوری بپردازید. در شبکه‌های اجتماعی و همچنین از طریق روزنامه یا سایر رسانه‌ها می‌توانید کار خود را تبلیغ کنید.

سمینارهایی را ترتیب دهید و کارهای عالی که می‌توان با استفاده از چاپ سه بعدی انجام داد را توضیح دهید.

این اقدامات به درک نیاز به کسب مهارت در زمینه چاپ سه بعدی در افراد کمک می‌کند. کسی را می‌شناسید که دوست نداشته باشد برای خود کار کند و به اصطلاح رئیس خود باشد؟ با یادگیری چاپ سه بعدی این کار شدنی است.

حقیقت آن است که فروش مهارت آسان‌تر از فروش محصولات نهایی است. به دیگران نحوه کسب درآمد از طریق چاپ سه بعدی را بیاموزید.
 
راه اندازی چاپ سه بعدی برای مشاغل مختلف

چاپ سه بعدی و مشاغل

آیا می‌دانید شرکتها و مشاغل بزرگ چند وقتی است که استفاده از فناوری چاپ سه بعدی برای ساخت نمونه‌های اولیه خود را شروع کرده‌اند؟ با این حال مشاغل کوچک و شرکتهای مهندسی محلی هنوز از این فناوری عقب مانده‌اند و می‌توانند بهترین هدف برای رونق کسب و کار شما باشند.
اگر در زمینه طراحی و چاپ سه بعدی مهارت دارید می‌توانید به شرکتهای مهندسی محلی در ساخت نمونه‌های اولیه خود کمک کنید.

چاپگرهای سه بعدی در مقایسه با روشهای سنتی در ساخت طرح‌های پیچیده سریع موفق بوده‌اند و این کار را ارزان انجام می‌دهند.

شرکتهایی را بیابید که در محل کار خود از چاپ سه بعدی استفاده می‌کنند و به آنها در کمک به طراحی چاپ سه بعدی پیشنهاد دهید. این شرکتها برای این کار شما پول خوبی پرداخت خواهند کرد.
 
راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیکی

تجارت جهانی

بهترین بخش کار آن است که می‌توانید چاپ را از چند طرح محدود شروع کرده و با افزایش تقاضا به طور همزمان آن را گسترش دهید.

در ابتدا نیازی به راه اندازی یک وب سایت ندارید، اما اگر دوست دارید بلافاصله وب سایت خود را راه اندازی کنید، می‌توانید از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی جهت تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.

اکنون که متوجه شدید می‌توانید با استفاده از یک چاپگر سه بعدی محصولات خود را به چاپ برسانید، آیا می‌دانید بهتر است چه اقلامی را به چاپ برسانید؟ در ادامه نمونه‌های شگفت انگیزی که می‌توانید با استفاده از چاپگر سه بعدی خود به چاپ رسانده و از فروش آنها کسب درآمد کنید را معرفی می‌کنیم.
 

وسایل تزئینی منزل


تزئین منزل

همه دوست دارند خانه خود را با وسایل طراحی شده بسیار زیبا پر کنند؟ به عنوان نمونه می‌توان به گلدان‌های شیک، حلقه‌های زیبا برای پرده، ساعت، نگهدارنده مسواک و موارد بسیار دیگری اشاره کرد.

همه ما به دنبال بهترین طرح‌های مقرون به صرفه هستیم. اما اکثر ما قادر به خرید چنین کالاهایی نیستیم.

با استفاده از چاپ سه بعدی می‌توانید این اقلام را با قیمتی بسیار ارزانتر در دسترس عموم قرار دهید و سود خود را از آن ببرید.

این محصولات را به صورت آنلاین به فروش برسانید. حتی می‌توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا طرح‌هایی که خود دوست دارند را سفارش دهند.
 

هدفون‌های سفارشی


هدفون سفارشی

تقریباً تمام گوشی‌های هوشمند با هدفون عرضه می‌شوند. اما این هدفونها در اندازه‌های استاندارد ساخته شده‌اند. بسیاری از افراد در استفاده از این هدفونها به دلیل اندازه‌شان دچار مشکل هستند. اندازه آنها برای گوش‌شان یا بسیار کوچک است یا بیش از حد بزرگ می‌باشد.
همچنین این هدفونها در طرح‌های معمولی که شرکت ساخته است عرضه می‌شوندهمچنین این هدفونها در طرح‌های معمولی که شرکت ساخته است عرضه می‌شوند. با این حال با استفاده از چاپگر سه بعدی فرد نه تنها می‌تواند هدفون خود را در اندازه مورد نظر به چاپ برساند، بلکه قادر است طرح مورد نظر خود را نیز سفارش دهد.

از همه مهم‌تر می‌توانید این هدفونها را با قیمت بسیار کمتری به فروش برسانید چرا که از مواد بسیار کمتری استفاده می‌کنید.
 

ساخت اسباب بازی


ساخت اسباب بازی

طراحی اسباب بازی‌های بی خطر و در عین حال جذاب برای کودکان کار بزرگی است. با استفاده از چاپ سه بعدی می‌توان این کار را بسیار بهتر و ماهرانه‌تر از روشهای سنتی انجام داد. علاوه بر آن، می‌توانید به جای ساخت طرح‌های مشابه، اسباب بازی‌هایی در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف چاپ کنید.
 

نتیجه گیری

فناوری چاپ سه بعدی هنوز فراگیر نشده است و به همین دلیل متقاضی چندانی ندارد. شما می‌توانید واسطه‌ای باشید که به دیگران در استفاده از مزایای چاپ سه بعدی کمک می‌کند. کسب و کار شما می‌تواند به بسیاری از افراد کمک کرده و برای خودتان نیز سودآور باشد.

 
منبع: pick3dprinter
نسخه چاپی