خودروسازان به علت کمبود قطعه محکوم نشدند

خودروسازان به علت کمبود قطعه محکوم نشدند
سید یاسر رایگانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره اینکه آیا ادعای خودروسازان را مبنی بر اینکه انباشتگی بیش از ۱۷۰ هزار خودرو در کارخانه‌ها به جهت کمبود قطعه است، قبول دارید؟ افزود: ما شکایت‌های زیادی از خودروسازان دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه برخی افراد چند سالی از ثبت نام شان برای تحویل خودرو می‌گذرد، اما خودرویی تحویل نگرفته اند و ما به عنوان سازمان رسیدگی کننده وظیفه پیگیری شکایت مردم را داریم.

وی گفت: اگرچه مشکلات مربوط به تحریم خودروسازان را در بحث تامین قطعه با مشکل مواجه کرده است، اما به هر حال مشتری هم حق دارد که تعهداتی که به او شده است عملی شود.
رایگانی افزود: ما در سیاست هایمان در رسیدگی به پرونده‌ها به خودروسازان توجه ویژه داریم که بدون اینکه حکمی صادر کنیم و بار اضافی مالی به خودروسازان تحمیل شود، به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
وی گفت: در خصوص اظهار نظر‌ها در بحث کمبود قطعه ما در بازدید‌ها و گزارش‌ها و گشت‌های مشترک تعزیرات به مطالبی رسیده ایم، اما ما هیچ گاه در رسیدگی به پرونده‌های شکایت از خودروسازان، هیچ خودروسازی را به علت نداشتن قطعه محکوم نکردیم.
رایگانی افزود: مشتریان تماس‌های بسیار زیادی با تعزیرات می‌گیرند و از برخورد نامناسب نمایندگی‌های خودرو گلایه دارند و ما به عنوان مرجع رسیدگی کننده ضمن تعامل با خودروسازان باید به شکایت مردم هم رسیدگی و حقوق آن‌ها را تامین کنیم. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.