خواستگار بفرست پول بگیر!

خواستگار بفرست پول بگیر!
خواستگار بفرست پول بگیر!
به تازگی، صفحاتی در فضای مجازی تشکیل شده که برای دخترهای بدون خواستگار، خواستگار صوری می فرستند تا آبروی خانواده بین اقوام و آشنایان حفظ شود. این افراد که هزینه هایی بالاتر از 100 هزار تومان دریافت می کنند در نهایت پاسخ منفی می شنوند.

تهران فقط تا 10 سال دیگر آب دارد!
بانک جهانی اعلام کرده سرانه مصرف آب خانگی برای کشورهای بیابانی باید روزانه 70 لیتر باشد اما در ایران 155 لیتر است. همچنین آمارها نشان می دهد مصرف آب در ایران 30 تا 40 درصد بیشتر از میانگین جهانی می باشد. با افزایش جمعیت اگر وضعیت به همین شکل پیش برود تهران فقط تا 10 سال دیگر آب خواهد داشت.


زنان حق ورود ندارند
مردم روستای "ایستا" در شرق طالقان که از پیروان میرزا صادق مجتهد تبریزی، فقیه مشهور دوره مشروطه هستند به شیوه خاصی زندگی می کنند. آن ها شناسنامه ندارند و بدون آب، گاز و برق زندگی می کنند. همچنین به مراسم شادی و غم هم اعتقادی ندارند و زن ها را به روستای خود راه نمی دهند.

پیشنهاد برای برگزاری مسابقات فوتبال مختلط
سگولن رویال، سیاست مدار معروف فرانسوی، با برگزاری جام جهانی فوتبال زنان، پیشنهاد کرده است این مسابقات این ورزش پرطرفدار به صورت مختلط برگزار شود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه معتقد است تاثیر برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، از ماه ها سخنرانی و تلاش برای احقاق حقوق زنان بیشتر است.


ضرر 400 تومانی کارمندان در افزایش حقوق ها!
وطن امروز مدعی شد که دولت برای افزایش حقوق 400 هزار تومانی کارمندان، به اندازه 800 هزار تومان از مزایا شامل اضافه کاری و کارانه از آن ها کم کرده است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس صحت این ماجرا را تایید کرده است.

دعوای اصولگراها برای انتخاب نام!
اصولگرایان این روزها درگیر نام‌ها شده‌اند. مهدی چمران، سیاست‌مدار اصولگرا، در واکنش به نقل قولی از زبان مصباحی‌مقدم مبنی بر اتمام کار جمنا که برای ریاست‌جمهوری تشکیل شد گفت که از تشکیل شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب با نام اختصاری شاجا بی خبر است و نمی داند که آقای مصباحی‌مقدم از کجا چنین حرفی را گفته‌اند
چون ایشان با جمنا ارتباط نداشته و در جمنا مسئولیتی ندارند که درباره تمام‌شدن جمنا مطلبی را اعلام کنند.

سفید رنگ عشقه!
تمایل مردم به رنگ سفید باعث شده است تا خودروسازهای داخلی و خارجی بیشتر از این رنگ برای تولید خودروهای خود استفاده کنند. در سال های اخیر 60 درصد از خودروهای پراید و نیمی از خودروهای 206 و 207 به رنگ سفید تولید شده است.
البته تمایل خانم ها و آقایان برای انتخاب رنگ خودرو کمی متفاوت است. نتایج سایت «I SEE CARS» در بازار آمریکا نشان می دهد خانم ها به رنگ نقره ای و بژ و اقایان به رنگ قرمز و مشکی علاقه بیشتری دارند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.