ساختار‌های فسادزا باید از بین برود / مراسم گرامیداشت روز دانشجو

ساختار‌های فسادزا باید از بین برود / مراسم گرامیداشت روز دانشجو
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و با گرامیداشت روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر نماد ضد استکباری، ضد استبدادی و ضد استعماری دانشگاه و دانشجو است و این نماد نقش دانشجو و دانشگاه را در شناخت نیاز‌ها و ایفای نقش برای رفع نیاز‌ها نشان می‌دهد.

وی با بیان امروز روز احساس خطر دانشگاه و دانشجویان نسبت به خطر نفوذ بیگانگان بوده است، افزود: ۴ ماه بعد از ۲۸ مرداد و حادثه آمدن معاون رئیس جمهور وقت آمریکا و احساس مسئولیت دانشجویان به این که ایران تحت نفوذ آمریکا قرار می‌گرفت، دانشجویان فریاد برآوردند و در این راه چند تن به شهادت رسیدند و این بصیرت و هوشیاری را ثبت کردند.

رئیس قوه قضاییه گفت: جریان جنبش دانشجویی و شهدای دانشجو قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای ضدیت با استبداد داخلی و استعماری خارجی و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی گواهی صدقی بر این مدعا هستند که دانشجویان در دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف ایستادگی کردند و نقش جنبش دانشجویی را به عنوان موذنان و کسانی که آرمان‌خواه و عدالت‌خواه هستند ایفا کردند و آن‌ها مانند برخی از تلاش‌ها و سخن‌ها به دنبال کسب قدرت و نام و نشان نیستند بلکه دنبال تحقق یافتن آرمان‌های بلند هستند که این امر امر مبارکی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: جریان دانشجویی کشور باید به عنوان جریان آگاه، بابصیرت، زمان‌شناس، دردآشنا و دغدغه‌مند نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی بماند و نقش دانشجویان در این عرصه بسیار تعیین کننده است. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.